10 טיפים לבחירת מאמן כושר אישי

EMS clubכושר0 Comments

מאמן כושר אישי ems club

הרצון לשמור על כושר ולשפר את איכות חיינו קיים אצל כולנו, עם זאת היכולת להתמיד בספורט מהווה את המכשול שבו מרבית האוכלוסיה לא צולחת, אימון כושר אישי יאפשר לכם להשיג תוצאות ביעילות ובדיוק לפי הרצונות והיכולות שלכם. בדיוק לשם כך אנחנו כאן – רשת EMS club מציעה אימון עם מאמן כושר אישי, שיש בו את כל היתרונות באימון אישי – התאמה מושלמת, אינטנסיביות שתפורה עליכם, ולא פחות חשוב – תוצאות.

ב – EMS club, המאמן האישי בונה עבורכם תוכנית אימון התואמת את המטרות והיכולות שלכם בכדי להגיע לתוצאה שתרצו להשיג. בכל אימון, תרגישו את השיפור. מאמן הכושר האישי של EMS club יהיה שם, להדריך אתכם בכל תרגיל, ללוות אתכם במהלך האימון ולתכנן את האימונים הבאים שלכם.

כל מאמן כושר אישי ב – EMS club עובר הסמכה עפ"י הסטנדרטים המחמירים של miha bodytec החברה הגרמנית העומדת מאחורי מכשיר האימון החדשני . EMS היא בפועל,   שיטת אימון חדשנית, שפותחה בנאס"א עבור האסטרונאוטים והיא נחשבת לפופולרית בקרב מאמני ספורט מקצועיים. באימון אחד תעבדו על 10 קבוצות שרירים במקביל, מדובר באימון אפקטיבי הנמשך כ-20 דק' ופעם בשבוע.

מחפשים מאמן כושר אישי שילווה אתכם ויבנה לכם תכנית אימונים מתאימה? מחפשים סביבת אימונים חדשנית שתאפשר לכם להכניס בנוחות גם שגרת כושר בלוח זמנים עמוס לעייפה? רוצים לראות תוצאות ולחוש בשיפור בכושר, בתפקודי הגוף ואפילו בשמחת החיים? קבעו עכשיו את האימון הראשון שלכם באחד מסניפי רשת EMS club, ובואו לראות איך מתאמנים נכון, במאה ה – 21!


אז איך בוחרים מאמן כושר אישי?

אנו יודעים שלא קל לבחור את האדם לצאת אתו למסע הזה, לכן איגדנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את המאמן האישי הנכון עבורכם. את הפרחים ומכתבי התודה תוכלו לשלוח אלינו בדואר.

בחנו את העבר – איפה הוא למד? במה הוא מתמחה? כמה שנים הוא מאמן? מה הניסיון שלו?

בחנו את ההווה – כמה מתאמנים יש לו היום? האם יש מתאמנים שיוכלו לתת המלצות? האם יש לו מספיק זמן פנוי אליכם והאם הזמן שלו מתאים ללוחות הזמנים שלכם?

בחנו את העתיד – מה הוא מציע לכם? איך הוא רואה את ההתקדמות אתכם לטווח הרחוק? איך נשמעת התוכנית שהוא רוצה לבנות לכם?

בחנו את המיקום – היכן הוא מאמן? האם הוא יכול להגיע אליכם? האם הוא מאמן בחדר כושר שנמצא קרוב אליכם? במידה והוא רחוק, האם תתמידו בנסיעה לשם מדי אימון?

בחנו את הכיס שלכם – מה העלות של כל אימון? האם יש הנחה לסגירה מראש של תהליך ארוך? האם אתם יכולים לעמוד בתעריף שלו לאורך זמן?

בחנו את הפן הרפואי – כיצד ואיך הוא נמנע מפציעות? כיצד הוא מטפל בפציעות? מה הידע שלו בנוגע לאזורים הרגישים העלולים להיפצע במהלך אימון?

בחנו את ההתמחות שלו – האם הוא יכול לסייע עם ירידה במשקל? האם יש לו רקע או ידע בתזונה? האם הוא בקיא בחיטוב אזורים ספציפיים הנכונים לכם?

בחנו את ההתקדמות – כיצד הוא מודד התקדמות? האם הוא עובד לפי משקל, אחוזי שומן, BMI? האם יש לו טבלה מסודרת המודדת את הדרך שלכם?

בחנו את התשוקה שלו – האם הוא ממשיך ולומד? הולך להשתלמויות וכנסים בנושא? מעמיק את הידע שלו? מתעדכן בטרנדים חדשים בתחום הכושר? מתנסה בטכניקות אימון חדשות?

ולבסוף, בחנו את האדם – האם בכלל נעים לכם לבלות במחיצתו? האם הוא סימפטי, האם כיף לכם לשוחח אתו? האם אתם מרגישים שזה האיש שאתו תצאו למסע?

אנו ב-EMS club עושים את עבודת הבחירה עבורכם. כל מאמן כושר אישי אצלנו נבחר בקפידה, והם כולם מאמנים מוסמכים ומקצועיים בעלי ידע נרחב והכשרות בתחומי כושר, בריאות ותזונה, כמו גם הכשרות אינטנסיביות של החברה הגרמנית Miha bodytec, המייצרת את מכשירי האימון של EMS. בנוסף, לחברת EMS club יש אקדמיה להכשרת מאמנים, בה כל המאמנים ממשיכים ומקבלים הדרכות (בסיסיות ומתקדמות כאחד) המבוססות על מידע מדעי בתחום הספורט. המאמנים שלנו עומדים לרשותכם וישמחו לתת ייעוץ והכוונה בשלל נושאי כושר שונים, מלבד EMS, הכוללים אימונים, בריאות, תזונה ועוד.

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות
לרשת EMS club צוות מאמני כושר איישים בסניף ראשון לציון ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *