עשרה דברים שלא ידעתם על אימון EMS

EMS clubEMS1 Comment

אימון EMS

במגזין הזה אנחנו מספרים לכם לא מעט על אימון EMS, על התועלות שבו, על ההיסטוריה שלו ועל מחקרים רבים שנעשו בנושא שמוכיחים את מה שאנחנו כבר יודעים – אימון EMS הוא אימון מהפכני שיכול להועיל לכל אחד, בכל גיל. ובכל זאת, רצינו לרכז עבורכם את המידע הכי חשוב על השיטה כדי שתוכלו לבחון ולהחליט בעצמכם, ולהצטרף אלינו! אז הנה עשרה דברים שאולי לא ידעתם על אימון EMS.

  1. ראשי התיבות של EMS הן Electric Muscle Stimulation – גירוי שרירים אלקטרוני, אך האימון הזה נודע לעיתים גם כ-NEMS – גירוי אלקטרוני נוירו-שרירי, או Electromyostimulation.
  1. מחקרים הוכיחו כי אימון EMS יעיל יותר מאימוני כוח אחרים סטנדרטיים
  1. במהלך אימון EMS, יותר מ-90% מהשרירים בגוף מופעלים
  1. 20 דקות שבועיות של אימון EMS מספיקות כדי לשפר את הבריאות והחוזק
  1. 89% מהאנשים שנבדקו הראו הפחתה משמעותית בכאבי הגב שלהם לאחר אימון EMS, ו-38% אמרו כי כאבי הגב החוזרים ונשנים שלהם, נעלמו כליל!
  1. 85% בממוצע מהאנשים שנבדקו לאחר שהתאמנו באימוני EMS אמרו כי הם מרגישים שצורת הגוף שלהם השתנתה לטובה. 90% דרגו את אימון EMS  כאימון חיובי ומוצלח.
  1. אימון EMS הראה תוצאות מעולות אצל נשים לאחר הריון ולידה
  1. אימון EMS עדין מאד על המפרקים אבל עדיין מהווה אימון עוצמתי ויעיל
  1. אימון בעצימות גבוהה הראה תוצאות חיוביות, במיוחד עבור אנשים שסבלו ממחלות וכאבים חוזרים ונשנים. אימון זה גם מגביר את חוזק השריר ואת יכולות המתאמן.
  1. אימון EMS הוכח כאימון המסייע לאנשים להגיע למטרות הכושר שלהם, בעודו מסייע גם עם מחלות ופציעות, יכולות אתלטיות, או רק שיפור הכושר הכללי.

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

לרשת EMS club יש צוות של מאמני כושר אישיים בראשון לציון, וברחבי הארץ שיבנו תוכנית המותאמת לכם.

אהבתם? יאללה שתפו...

תגובה אחת על ““עשרה דברים שלא ידעתם על אימון EMS”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *