שלושה רעיונות לארוחת ערב בריאה וטעימה

EMS clubתזונה0 Comments

ארוחת ערב בריאה

השעה 19:00 בערב, יום העבודה הסתיים ואתם בבית, אחרי מקלחת טובה, נרגעים מהיום העמוס. זוהי השעה להתיישב יחד, כל המשפחה, לארוחת ערב בריאה וטעימה. רגע, ארוחת ערב בריאה, יכולה להיות גם טעימה? בואו לראות איך.

ארוחת ערב על טהרת הירקות

רוצים לשבוע ולשמור על הבריאות? אין כמו ארוחת ערב בריאה על טהרת הירקות. בחורף, מרק ירקות חם, מלא בכל טוב, יספק ארוחה מחממת וטעימה. אם מתחשק לכם משהו ליד, אפשר לצרף גם כמה חתיכות לחם עם טחינה או ממרח אהוב אחר. רצוי אגב לבחור בלחם קל כדי שמצד אחד תשבעו אבל מצד שני, לא תעמיסו על הגוף סוכרים וקלוריות מיותרות. עונת הקיץ הגיעה? זה הזמן לארוחת סלטים עשירה. קחו את הסלט הקלאסי של מלפפונים ועגבניות והוסיפו לו תוספות אהובות: זיתים, תירס, גבינה בולגרית, אגוזים ועוד. כמו כן, אפשר להכין סלטים נוספים כגון סלט חסה, סלט תפוחי אדמה ולקינוח סלט פירות מתוק ועשיר בוויטמינים.

מישהו אמר פשטידה ולא קיבל?

רעיון נפלא לארוחת ערב טובה הוא פשטידה ובניגוד למה שאתם חושבים, פשטידה לא חייבים להכין דווקא מבצק והיא אינה מוכרחה להיות עתירת קלוריות ופחמימות. תוכלו להכין פשטידת גבינות טעימה, דלת פחמימות וכל מה שאתם צריכים זה מגוון גבינות שאתם אוהבים, למשל, מוצרלה, פרמזן, גבינת שמנת, פטה, גבינה בולגרית ועוד. אפשר לשלב כמה סוגים של גבינות שתרצו, בהתאם לטעם האישי שלכם ולרמת המליחות שאתם אוהבים. לבלילת הגבינות יש להוסיף ביצים על פי הכמות, קצת לתבל וקדימה לתנור. לצד הפשטידה תוכלו לחתוך כמה ירקות טריים ויש לכם אחלה של ארוחה!

אנטיפסטי מלא בכל טוב

הילדים לא כל כך אוהבים ירקות טריים? רוצים לגוון להם את ארוחת הערב אך לא לוותר על ערכים תזונתיים? נסו לפנק אותם ואתכם בערב של אנטיפסטי חם או קר ותראו איך האוכל נחטף מהשולחן בחיוך גדול. כיצד מרכיבים אנטיפסטי? אין חוקים, מכל מה שתרצו: גמבה, קישוא, פטריות, פלפל, חציל וכמובן הבטטה, אשר טעימה לכל חיך ונותנת מתיקות נפלאה. חובבי בצל ושום? גם הם יכולים להיכנס לחגיגה. לארוחה הזו ניתן לצרף תוספת של לחם טוב, גבינות ואם בא לכם באמת להשקיע, קציצות עדשים או קינואה יהיו פרטנר מצוין לאנטיפסטי.

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

 

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *