איך אימון EMS משפיע על זרימת הדם?

Ems Clubבריאות0 Comments

מחקרים מראים שאימון EMS עוזר לשיפור זרימת הדם בגוף באופן שמחקה את הפעילות והתנועה הטבעית של הגוף. לזרימת דם טובה יש שלל יתרונות בריאותיים שמועילים לנו הן בזמן האימון והן במהלך השגרה, ולכן חשוב לעשות מה שניתן על מנת לשמר אותה.

סוגיית זרימת הדם

החזרת הדם מהרגליים, הלא הם האזורים התחתונים של הגוף, היא קשה יותר עבורו. השרירים תורמים את חלקם ומהווים חלק מהמאמץ הכללי של תנועת ומחזוריות הדם. כאשר אנו הולכים בשגרה, השרירים ברגליים ובכפות הרגליים עוזרים לשפר את מחזור הדם.

אימון EMS לשיפור זרימת הדם

הגוף שלנו משתמש במסרים חשמליים על מנת להפעיל את השרירים. באותה מידה, כאשר אנו מתאמנים בשיטת EMS, אנחנו גורמים לשרירים להתכווץ ומפעילים את העצבים המוטוריים. אותה התכווצות מפעילה למעשה לחץ מתון על הורידים והעורקים. כתוצאה מכך חל שיפור בזרימת הדם ובפרט במעלה הגוף ובחזרה אל עבר הלב. שילוב בין אימונים בשיטת EMS ושגרה פעילה באופן כללי עוזר באופן משמעותי לשיפור מחזור הדם וזרימת הדם בגוף.

הסכנות שבזרימת דם חלשה

וודאי שכאשר זרימת הדם אינה טובה דיה, בעיות רבות עלולות להתרחש ואיברים עשויים להיפגע בעקבות מחסור באספקת הדם. כאשר זרימת הדם אינה טובה דיה, ניתן לחוש לעיתים בכאבים ברגליים ובכפות הרגליים, תחושה של חולשה ורגליים כבדות, נפיחות בקרסוליים ובכפות הרגליים, תחושה של ידיים ורגליים קרות – ועוד.

יתרונות של זרימת דם טובה

סירקולציה טובה מונעת התפתחות של בעיות משמעותיות רבות ומאפשרת לגוף לפעול ברמת תפקוד גבוהה ועם הרבה פחות כאבים, נפיחויות ותחושות של עייפות וחולשה. הגברת זרימת הדם מובילה להגדלת רמת החמצן בשריר אשר תורמת להפחתת הכאבים. בנוסף, היא עוזרת לגדילת תאים ותפקוד האיברים, לרבות הפעילות המוחית, ועוזרת לנו להרגיש בריאים וחיוניים. העור של הגוף מתפקד טוב יותר, בעל גוון בריא יותר ויכול להתגונן באופן מוצלח יותר מפני שלל בעיות וזיהומים. זרימת דם טובה עוזרת גם לוויסות לחץ הדם ולבריאות הלב ומאפשרת לו לעבוד בדופק נמוך יותר ולשרירי הלב לעבוד פחות קשה.

בנוסף לכך, חולי סוכרת רבים המאוזנים באמצעות טיפול כדורי, אשר עשויים לסבול מזרימת דם בלתי מספקת, ובפרט ברגליים, בהחלט יכולים ליהנות מיתרונות אימוני EMS, שמשפרים את זרימת הדם לכל קצוות הגוף ובכך עוזרים למנוע סיבוכים רפואיים הקשורים למחלת הסוכרת.

הצטרפו אלינו

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבוע אימון היכרות ולהתחיל ליהנות מיתרונותיה הרבים של שיטת EMS club. חיים בריאים, מאוזנים ומספקים יותר נמצאים ממש בהישג ידכם: *2338

למכון כושר EMS club יש רשת של סניפים המחזיקים בצוות של מאמני כושר אישיים בבאר שבע וברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *