איך אימון EMS משפיע על שריר הלב?

Klil Everestבריאות0 Comments

שריר הלב

מחקרים רבים מצביעים על הקשר שבין פעילות גופנית לבין בריאות מערכת הלב וכלי הדם. פעילות גופנית מתוכננת ומתאימה לצרכים וליכולות הגוף, משפרת את זרימת הדם ומכאן מפחיתה את הסיכון למחלות לב ולאוטם של שריר הלב. גם מחלות תלויות גיל, כמו אלצהיימר, דמנציה, ואפילו אוסטיאופורוזיס – יורדות בשכיחותן אצל המקפידים להתאמן באופן קבוע ומותאם. איך הפעילות הגופנית מסייעת להפחית את הסיכונים למחלות לב, ואילו אימונים הם הטובים ביותר עבור הבריאות שלכם?

המנגנונים משפרים את בריאות הלב בשגרת אימון גופני

במשך שנים רבות, לא היה ברור איזה מנגנון הוא האחראי להפחתה ניכרת של מחלות לב וכלי דם, בקרב המתאמנים באופן קבוע. אחת המסקנות שעלתה ממחקר עדכני היא שזרימת הדם המוגברת בכלי הדם במהלך האימון הגופני, מפחיתה תהליכים דלקתיים בתוך העורקים ומונעת הסתיידות וטרשת של העורקים. ההשפעה הזו על זרימת הדם במהלך אימון גופני, היא דומה להשפעת סטרואידים במינון גבוה.

אילו סוגים של אימון גופני מסייעים לשמור על בריאות הלב וכלי הדם?

אם אתם בוחרים בסוג של פעילות גופנית לטובת שמירה על מערכת הלב וכלי הדם שלכם, חשוב לשים לב שאתם עוסקים גם בפעילות מגבירת דופק. אתם לא חייבים לצאת לריצת חמישה ק"מ, או במילים אחרות – לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהתאמץ יתר על המידה. די בהליכה של 20 דקות, פעמיים שלוש בשבוע עם הכלבים, בשחייה קבועה, או באימון כושר שמטרתו להעלות את הדופק, באופן שגרתי. לצד העלאת הדופק, תוכלו לבחור באימוני כושר ייעודיים על פי המטרות השונות שלכם (כמו למשל עיצוב הגוף, שיקום פציעות, וכדומה). ההשלכות הבריאותיות והיתרונות של פעילות גופנית בחיים שלכם – הן מרחיקות לכת.

על אימון ב EMS club עם מאמן כושר אישי, ובריאות שריר הלב

אימון EMS המבוצע בליווי מאמן כושר אישי באחד מסניפי רשת EMS club, נחקר ונמצא כבעל השפעות מיטיבות על פעילות שריר הלב: מחקר שעקב אחרי 15 חולי לב המאובחנים כסובלים מאי ספיקה כרונית, על פני חצי שנה, נמצא כי כמעט כולם הראו שיפור משמעותי בצריכת החמצן, גם במהלך פעילות אנאירובית, לחץ הדם שלהם ירד, וכולם סיפרו על תחושה של עלייה ביכולות הפיזיולוגיות שלהם.

אימון כושר בשיטת EMS club הוא אימון ייחודי שלא מעמיס על השרירים והמפרקים. האימון מלווה תמיד על ידי מאמן כושר אישי, מותאם עבור עיצוב הגוף, שיקום פציעות או חיזוק ממוקד של השרירים. לאורך כל הדרך האימונים מתוכננים לשיפורים הדרגתיים בסיבולת, ביכולת, בכוח, ובגמישות המתאמן. עוד יתרון גדול – מסגרת אופטימלית של האימונים תדרוש מכם רק 20 דקות, פעם בשבוע. רוצים גם? התקשרו אלינו כבר עכשיו וקבעו לעצמכם אימון במכון הכושר EMS club עוד היום: 2338*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *