איך לרזות ברגליים מבלי להפוך אותן לשריריות

EMS clubEMS, בריאות, תזונה0 Comments

אימון כושר אישי - איך להרזות ברגליים

כל אחד מאתנו מרוצה יותר ומרוצה פחות מחלקים שונים בגופנו. השאלה הנשאלת תמיד, לגבי חלק כזה או אחר בגופנו, היא "איך להיפטר מהשומן?". אם ברגליים עסקינן, ישנן מספר שיטות להיפטר מהשומן העודף, כאלה הכוללות עלייה במסת שריר וכאלה שפחות. לעיתים אנשים מעוניינים לחטב את אזור הרגליים, מבלי בהכרח להעלות אותו במסה ובשריר, על מנת להשיג מראה רזה יותר. אם גם אתם כאלה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה עושים ולא עושים בכדי לרזות ברגליים.

ממה כדאי להיפטר?

ראשית, ישנם מספר מוצרי מזון אשר עליכם להוריד מהתפריט, כדוגמת: אוכל מטוגן (מומלץ להחליף את פעולת הטיגון באפייה, הדבר עובד מצוין על שניצל, למשל), מאפים (בורקסים וכו'), שתיה מתוקה, אלכוהול (כוס או שתיים של יין אדום ביום זה בסדר ואף מבורך), לחם וקמח לבן, בשר מעובד וגבינה צהובה. את האיסורים בתפריט מומלץ לסכם מול תזונאי מוסמך שיוכל לבדוק בדיוק מה אתם אוכלים שמזיק לכם ומעכב את הירידה. מלבד דברי המזון, מומלץ גם להיפטר מ"הרגלים מגונים" כמו, למשל, עלייה במעלית; אם מדובר במספר סביר של קומות, השתדלו לעלות במדרגות. לא תאמינו אלו פלאים יכול לעשות אפילו גרם אחד של מדרגות פעמיים ביום.

אז מה כן מותר לאכול?

השתדלו להוסיף לתפריט התזונה שלכם את הפריטים הבאים: ירקות (מומלץ סלט מחמישה צבעים), קטניות כמו בורגול או כוסמת, דגנים (כגון אגוזים), לחמי בריאות שונים, דגים (שכן הם עשירים בחלבון ודלים בשומן) ואם מתחשק לכם משהו מתוק – אכלו פירות עד פעמיים ביום. גם כאן, תמיד מומלץ לבנות תפריט שמותאם ישירות אליכם באמצעות מומחה תזונה.

ומה עם קצת כושר?

כמובן שאי אפשר בלי. ישנם מכשירים שונים ומגוון רחב של תרגילי כושר המיועדים לרגליים. למי שמתאמן באופן קבוע ישנם אף ימי אימון שלמים המוקדשים לרגליים בלבד. את התרגילים השונים תוכלו לקבל ממדריך הכושר, אך ישנם מספר דברים שעליכם לעשות על מנת לשרוף את השומן ברגליים ולא רק להתמקד בהעלאת מסת השריר בהן. ראשית, עליכם להגיע ל"דופק שריפת שומן". דופק שריפת שומן הוא דופק הלב אשר ספציפי לכל אדם ואדם ותלוי בנתונים כגון גיל, מין ודופק המנוחה של המתאמן. כאשר הגוף מבצע פעילות, הקלוריות ש"נשרפות", נשרפות מהכבד, אך כאשר מגיע הלב לדופק שריפת שומן, שריפת השומן מתחילה להתבצע מן החלק בגוף בו אנו מתמקדים באותו הרגע באימון.

ודאו לבצע חימום ראוי ולהגיע לדופק שריפת שומן בחימום. לאחר מכן, בצעו את תרגילי הרגליים והשתדלו להישאר בטווח הדופק הזה כמה שיותר זמן ע"י מנוחות קצרות בין תרגיל לתרגיל ולא מנוחות ארוכות מדי אשר יורידו את דופק הלב בחזרה לדופק מנוחה. לשם כך, תוכלו להשתמש בשעון דופק אשר יצביע על הדופק הנוכחי שלכם, מה שייתן לכם שליטה עליו. את דופק שריפת השומן המדויק שלכם תוכלו לקבל ממדריך הכושר.

ואם אנחנו קצת קצרים בזמן?

אפשרות נוספת היא לבחור באימון EMS. לאימון זה יש יכולת להתמקד בחלקים שונים בגוף שלכם ולחטב אותן לפי המטרות המדויקות שלכם. באימון אתם לובשים חליפה עם אלקטרודות ייחודיות שנצמדות לחלק מסוים בגופכם (במקרה שלנו, למשל, אזור הירכיים) אשר מסייעת לפעולת השריר באותו אזור לעבוד בצורה יותר משמעותית. אימון אחד של EMS  מחליף 4 שעות סטנדרטיות בחדר הכושר והוא מצריך רק 20 דקות, פעם אחת בשבוע. את תוכנית האימונים מרכיב צוות מאמני הכושר בסניף תל אביב ובסניפים נוספים ברחבי הארץ.

תוכלו לבחור באימון EMS, אימון אינטנסיבי שמראה תוצאות במהירות! רק 20 דקות בשבוע, והגוף שלכם מתחטב ומתעצב לפי רצונכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *