איך לקבוע יעדים לקראת שנת 2019, ולעמוד בהם?

Ems Clubבריאות0 Comments

יעדים לשנת 2019

קל לקבוע יעדים – זה נכון בכל נושא בחיים. מדובר בסך הכל ברצונות שמתבטאים במילים. זה בהחלט מצוין כאשר אנחנו מעוניינים לשפר ולחזק את עצמנו בכל מובן ומכל בחינה, וזה כבר צעד חשוב בדרך להשגת אותם היעדים – אבל לבדו הוא אינו מספיק, וצריך באמת לעמוד בהם. לעיתים בשביל להצליח לעמוד ביעדים, ובפרט כאשר הם נפרסים על פני שנה או יותר, צריך לדעת איך לעשות את זה, אז הכנו לכם כמה טיפים מועילים ויעילים לעמידה ביעדים.

חיזוקים חיוביים והנאה מהדרך

כשרוצים להשיג יעד נכסף ולכבוש פסגה מסוימת, בין אם מדובר בעיצוב הגוף, הצרת היקפים או בכל מטרה אחרת – צריך ליהנות מהדרך. בשביל לעשות זאת אפשר להשתמש בפרסים קטנים על צעדים בכיוון הנכון. כך אנחנו יכולים ליצור התניה חיובית ברמה המנטאלית, לטפוח לעצמנו על השכם, להרגיש טוב ולשאוף להמשיך במה שאנחנו עושים. אותם פרסים וחיזוקים יכולים להיות דברים שונים ובהתאם למה שאתם אוהבים, אך כאשר מדובר בחיטוב וירידה במשקל – כמובן שעדיף להימנע כמה שאפשר מפרסים מבוססי קלוריות.

צעדים קטנים והדרגתיים

ההתחלות קשות. לא קל לשנות את השגרה באופן מהותי ובאופן כללי לא קל להשקיף על יעד רחוק – מרחוק. עדיף להתרכז בביצוע צעדים קטנים, ולא להסתכל יותר מדי קדימה. כל צעד קטן נותן לנו תחושה של סיפוק והישגיות. יעד שנוכל להשיג בשבועיים הקרובים, למשל, נמצא הרבה יותר בהישג ידינו מאשר היעד הסופי שנמצא בעתיד הרחוק יחסית. התמקדות ביעדים רחוקים עשויה לגרום לתחושה של דרך ארוכה ומייגעת אשר עשויה לעודד ויתור מוקדם, ולכן עדיף להימנע ממנה ולהתרכז בהווה ובעתיד הנראה לעין.

תיעוד

דרך טובה לעמוד ביעדים היא לתעד את הפעילות ואת הצעדים וההישגים שבדרך. זה יוצר תחושה של המשכיות ומוסיף תחושות חיוביות של הנאה, סיפוק ומשמעות. זה מצוין לראות את הדרך שעשינו ולשאוף מכך השראה. תיעוד גם מוסיף סדר ומסגרת לפעילות, וזה בהחלט יתרון חשוב נוסף.

שיתוף פעולה

האם יש לכם חבר, חברה או קולגה שאולי עשויים לחשוק ביעד דומה או זהה לשלכם, ויהיו מוכנים לשתף אתכם פעולה? נחמד מאוד להגיע למכון ולהתאמן עם אדם שאתם מכירים. האימון אמנם פרטני, אבל שיתוף הפעולה והעידוד ההדדי יעזרו לשניכם להשיג את היעד הנכסף. חפשו אדם כזה, זה ישתלם לכם.

אז השנה נשים לעצמנו יעד לדאוג לאיכות החיים שלנו באמצעות הוספת פעילות גופנית לתפריט חיינו והדרך לכך אינה כרוכה בשינוי מהפכני, יש לכם 20 ד' פעם בשבוע?  הצטרפו אלינו לאימון ברשת EMS club וצוות מאמני הכושר שלנו ירכיבו לכם תוכנית אימונים המותאמת לצרכים וליכולות שלכם. התחילו להגשים יעדים וצלצלו כבר עכשיו:  2338*

התוצאות לא יאחרו להגיע.

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בראשון לציון ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *