איך לרדת במשקל? כיצד שיטת אימון EMS מסייעת בהצרת היקפים

Ems Clubכושר0 Comments

אימון EMS

אנחנו מכירים את הקונפליקט הזה, בין הרצון לרדת במשקל, להצר היקפים, להתחטב וליהנות מכלל היתרונות של גוף בריא וחזק – אל מול חוסר החשק להתאמן. כמה תירוצים כבר שמענו? בערך כמספר האנשים בעולם. הזמן דוחק, אחרי החגים, עוד מתלבטים… האמת היא, שהזמן הכי טוב לקחת החלטה, להתחייב לפעול למען הבריאות והחיטוב של עצמכם, ולהתחיל להתאמן באופן קבוע – הוא ממש עכשיו. ואם אתם מתלבטים בעניין סוג האימון שאתם מתכוונים לנסות – בעינינו התשובה היא ברורה. אימוני EMS הם מושלמים להצרת היקפים ולחיטוב הגוף – וברשת EMS Club הייחודי, בפריסת סניפים נרחבת מבאר שבע בדרום ועד לחיפה בצפון – תוכלו ליהנות מאימון EMS עם מאמן כושר אישי, שיתכנן כל אימון שלכם בדיוק על פי מטרות שתקבעו ביחד, ובהתחשב במצב הבריאותי, במגבלות הגופניות שלכם, ובמשתנים נוספים.

אימון EMS – יעיל וקצר

אימון EMS הוא אימון ייחודי, אשר פותח עבור האסטרונאוטים של נאס"א כאימון אינטנסיבי, המפעיל יותר מ – 90% מכלל שרירי הגוף, בזמנים קצרים וביעילות מרבית. כשהגיע אימון הכושר בשיטת EMS לארץ – גילינו שדי באימון אחד של 20 דקות בשבוע, על מנת ליהנות מכלל התוצאות והיתרונות הבריאותיים של אימון כושר איכותי. בדיוק כך – פעם בשבוע, עשרים דקות, זה כל מה שצריך.

באימוני הכושר ב – EMS Club, אתם מתאמנים עם מאמן כושר אישי. מאמן הכושר מכיר אתכם, מבין את הצרכים שלכם, ומסייע לכם ליצור אימון יעיל, אינטנסיבי וממוקד. כך, אימון EMS מתאים לחיטוב אצל נשים ואצל גברים (כמובן שהאימון שונה לחיטוב גבר ולחיטוב אישה), וניתן להתאים את האימון לפי מגבלות או בעיות בריאותיות – במקרים רבים לצד ההרזיה והחיטוב, תראו גם שיפור משמעותי בבריאות.

תכלס – כמה תרזו באימוני EMS?

מתוך חמש שנות פעילות בישראל, אספנו נתונים בנוגע לממוצע ההרזיה והצרת ההיקפים באימון של פעם אחת בשבוע, עשרים דקות, בליווי מאמני הכושר שלנו. התוצאות מרשימות – ומה שאולי מפתיע אף יותר, הוא שהן מושגות במאמץ קטן, ומפתיעות אפילו את המתאמנים שלנו. הנה לפניכם, ממוצע התוצאות של המתאמנים שלנו:

  • בממוצע, המתאמנים יורדים כ 3 ק"ג לאחר חודש של אימונים
  • בממוצע, המתאמנים יורדים בין שלושה לארבעה ס"מ – וכשתי מידות, בתקופה של עד שישה שבועות רצופים של אימון

כל כך הרבה? גם אני רוצה – ועכשיו!

מועדון הכושר Club EMS מציג תכנית אימונים ייחודית בשיטת Electric Muscle Stimulation, כאשר המתאמנים לובשים את אותה חליפה המצוידת באלקטרודות שתפקידן גירוי חשמלי עדין של השרירים, להפעלה אינטנסיבית שלהם, לכל אורך האימון.

רשת EMS Club מציעה למתאמנים שיעור היכרות במחיר מוזל- אימון כזה יסייע גם לכם להבין, עד כמה האימון הוא יעיל ואילו תוצאות תכלו לצפות לראות במבנה הגוף, המשקל וההיקפים, אם תתמידו באימונים.

צוות מאמני הכושר בסניף נתניה וברחבי הארץ יבנו תוכנית המותאמת לצרכיכם כך שנשאר לכם רק ליצור עמנו קשר כבר עכשיו – ולהתחיל להתאמן, ולרזות, לא ממחר – מהיום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *