גיא בן-גד מספר על כאבי גב שנעלמו, ירידה במשקל והחוויה שבאימונים ב- EMS CLUB [מתוך nrg]

EMS clubEMS0 Comments

גיא בן גד ems club

גיא בן גד, איש עסקים עצמאי נחשף בפייסבוק לשיטת האימון של EMS CLUB וחייו השתפרו: "זה לא רק 20 הדקות השבועיות שאני משקיע, במקום שעות במכון כושר. זה גם כאבי הגב שנעלמו והבדיקות הרפואיות המצוינות שלי"

ארבעה אימוני ניסיון בסניף של EMS CLUB שבנמל תל אביב, הספיקו לגיא בן גד להבין שהוא סוף סוף מצא את שיטת האימון המתאימה לו. “נחשפתי לשיטת האימון הזו במהלך שיטוט בפייסבוק”, מספר בן גד, והחלטתי לתת לזה הזדמנות. ידעתי שמדובר בתחום חדש של אימוני כושר ועניין אותי לנסות”.
גיא בן גד (38) הוא איש עסקים, עצמאי, שבבעלותו חברה להפקת תוכן כבר כ-15 שנה. הוא שותף בעוד שני עסקים, להם הוא מקדיש את מרבית זמנו. “אני מודע לחשיבות של ביקור בחדר כושר ושמירה על תחזוקת הגוף”, הוא אומר, “ומצאתי כאן אפשרות לשמור על הכושר עם השקעה של 20 דקות בלבד פעם בשבוע. אבל זה לא רק החיסכון המשמעותי בזמן, שאני לא ממעיט בחשיבותו, אלה גם התוצאות המעולות שהשגתי בעזרת האימון הזה”.

מה השינוי החשוב ביותר שאתה יכול לספר עליו?

“בעיקר הורדה במשקל. ירדתי בתוך שלוש שנים מ-120 קילוגרם לסביבות ה-83. זה אמנם קרה תוך שלוש שנים, חלקם בחדר כושר, אבל אין מה להשוות בין המשקל שהורדתי באימונים קשים של ריצה והרמת משקולות במשך שעות, לבין המסה האחרונה והקריטית, שהיא תמיד יותר קשה, ונעשתה באימונים הרבה יותר נוחים של 20 דקות בשבוע, בשנה וחצי האחרונות. מבחינת החברים שפוגשים אותי, עברתי שינוי מטורף ואני מספר לכולם איך זה קרה. לא מזמן עשיתי גם בדיקות רפואיות והתוצאות היו מצויינות. אני ממליץ לכל מי שיכול להרשות לעצמו לאמץ את שיטת האימון הזו”.

הנה התגובה של גיא בפייסבוק לכתבה 🙂

גיא בן-גד מספר על כאבי גב שנעלמו, ירידה במשקל והחוויה שבאימונים ב- EMS CLUB [מתוך nrg]

לחץ כאן לקריאת הכתבה המלאה ב-nrg >>

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

 

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *