האם אימון EMS משפר יציבה של הגוף?

Ems ClubEMS, בריאות0 Comments

אולי זכורה לכם הבקשה של אמא או של אחד מהמורים בבית הספר, לשבת בגוו זקוף או ללכת "בכתפיים מורמות". ההנחיות הללו, לשמור על יציבה נכונה – נעלמות כשאנחנו מתבגרים. ואם זה לא מספיק – החיים, "כוח המשיכה", ושגרה לא מספקת של תזונה ואימונים, משפיעים לרעה על היציבה שלנו, כך שלפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו מסגלים יציבה שפופה – בגוו מוטה מטה, במבט שמוט, ובזווית לא בריאה עבור עמוד השדרה – שמשפיעה גם על הבריאות הגופנית וגם על המצב הנפשי שלנו.

הבשורות הטובות הן, שאפשר לשפר את היציבה – הסוד טמון במודעות, ובעבודה על שרירי הליבה של הבטן וזוקפי הגב. אימונים ב-EMS club שמים דגש גם על שיפור היציבה, ושגרה קבועה של אימונים ברשת EMS Club לא רק תזקוף את הגוו ותאפשר מבט גאה ומורם – אלא גם תדרוש מכם רק 20 דקות לאימון, ורק פעם בשבוע.

יציבה נכונה – עבודה על שרירי הליבה

היציבה היא המנח הטבעי של השלד ותבנית הגוף, בעמידה, בהליכה, וכדומה. יציבה "בריאה" היא זקופה, כאשר האגן אינו בולט החוצה ועמוד השדרה פחות או יותר ישר (עמוד השדרה שלנו הוא בעל מראה טבעי בצורת האות S), עם כתפיים מורמות (אבל לא מכווצות) ומבט זקוף קדימה.

כל יציבה אחרת שמציגה כתפיים שפופות, עכוז בולט, או עורף שמוט – מייצרת מנח שאינו בריא לעמוד השדרה, כמו גם מייצרת עומס על מערכת השרירים והשלד שלנו.

מי שסובל מיציבה לא בריאה, עלול לגלות לאורך החיים כי הוא מפתח מגוון תחלואים – כמו למשל כאבי גב כרוניים, עומסים בכתפיים, כאבי שכמות, ועוד.

על מנת להסדיר את היציבה – חשוב לסגל הרגלים נכונים, ולחזק את שרירי הליבה – בעיקר שרירי הבטן וזוקפי הגב, לתמיכה טובה במנח הטבעי והבריא של עמוד השדרה.

אימון ב-EMS Club מסייע לשיפור היציבה

אימון ב-EMS Club הוא אימון קצר ואינטנסיבי, המתבצע פעם בשבוע ובליווי מאמן כושר אישי. בשגרת אימונים קבועה ניתן דגש על חיזוק שרירי הליבה, הקורדינאציה והיציבות, במקביל ,חיזוק השרירים תורם לשיפור הכוח, הגמישות, שיווי המשקל ועוד משתנים -שכולם משפיעים על היציבה. גם השינוי הגופני המלווה בדרך כלל את האימונים (כמו חילוף חומרים מהיר יותר, הרזייה והצרת היקפים) תומך ביציבה בריאה יותר – גם מסיבות פיזיולוגיות, וגם בשל השמחה והגאווה על הישגיכם.

זה הזמן להוסיף אימוני כושר לשגרת היום שלכם – תגלו כי אימוני כושר לצד שיפור במראה ובתחושה – משפרים את היציבה, והנחיה אישית ומתאימה – תאפשר לכם לסגל הרגלים חדשים לקראת יציבה נכונה. התקשרו כבר עכשיו לקביעת אימון היכרות : 2338*.

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בסניף תל אביב ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *