כיצד אימון ב – EMS club תורם להעלמת צלוליט ולמתיחת העור

Ems ClubEMS, כושר0 Comments

אימון EMS מסייע להעלת צלוליטיס

כולנו מדמיינים את העבודה הקשה הנדרשת כשאנחנו מחלטים "לחזור לכושר". בילויים מתישים בחדר הכושר, ריצות מפרכות בשעות מוזרות, או קפיצות נמרצות לעייפה בחוגי הספורט האירוביים למיניהם. זה לא חייב להיות ככה – רשת EMS club מציעה לכם מסגרת אימונים שלא תוכלו לסרב לה – גם בליווי מקצועי אישי, גם בתדירות פחותה – והתוצאות? אחרי זמן קצר, לא תזהו את עצמכם במראה.

הפעם, נספר לכם על ההשפעה של אימוני  EMS club הייחודיים על מיצוק העור והעלמת הצלוליט. ניחשתם? האימון הייחודי עשוי לצמצם או אף להעלים לחלוטין אזורים "מוכי צלוליט", למצק את העור, ולתרום להופעה חטובה, מהודקת, צעירה ולא פחות חשוב – לחיוך ענק.

ואם לא די בכל אלה כדי לשכנע אתכם להרים אלינו טלפון ולהתחיל להתאמן – דעו כי מכון הכושר EMS club מציעה אימון היכרות במחיר מוזל. צלצלו אלינו, ונצא ביחד לדרך – כבר עכשיו.

צלוליט – מה זה בדיוק, ומה אפשר לעשות נגדו?

צלוליט, או "צלוליטיס" כפי שחלק מאיתנו מכנים את התופעה, הינה הצטברות של שומן תת עורי במיקומים אשר זרימת הדם אליהם אינה מיטבית. התוצאה, היא מראה " דמוי קוטג' ", גבשושי, של שומן תת עורי, אשר בצירוף עם עור מדולדל במקום – מקנים מראה לא אסתטי. צלוליט מצטבר בדרך כלל בשיפולי הבטן ובאחורי העכוזים והירכיים, ותתפלאו אולי לגלות, כי הקשר בין הצטברות של צלוליט להשמנה הוא קיים אבל אינו העיקרי – הנטייה לאזורים "מוכי צלוליט" היא נטייה גנטית. השנים, כוח המשיכה, וגם שינויים משמעותיים במשקל (כלומר, דיאטות הרזיה שצלחו רק לפרקי זמן מקוטעים) כולם משפיעים הן על איכות זרימת הדם אל מתחת לעור – והן על היווצרות של צלוליט.

מה אפשר לעשות על מנת להעלים צלוליט? התשובה בגוף תיאור הבעיה. חשוב לשפר את זרימת הדם אל מתחת לעור, הנה ארבעה טיפים להתמודדות עם צלוליט:

  • פעילות גופנית – מסייעת בשיפור קבוע של זרימת הדם גם לאזורים פריפריאליים בגוף ואל מתחת לעור. זאת – בין שאר היתרונות. מומלץ לבחור בפעילות גופנית שתעלה את הדופק למעל רבע שעה, או כזו שיש לה השפעה מוכחת מחקרית על מיטוב זרימת הדם
  • תזונה נכונה – כדאי להפחית במזונות עתירי שומן, ולבחור באכילה מרובה של פירות וירקות שהם עתירים במינרלים, בויטמינים, ובסיבים תזונתיים. הפחתה כוללת בכמות הקלוריות וה"קלוריות הריקות" שתצרכו מידי יום, תסייע אף היא להעלמת צלוליט
  • עיסויים – איזה כיף? עיסויים מקומיים ישפרו את זרימת הדם ויסייעו בדילול "מרבצי הצלוליט"
  • סבלנות – הטיפול בצלוליט הוא איטי, בעיקר כאשר אתם מעוניינים למגר את הבעיה – לתמיד. התמידו בפעילות גופנית, שמרו על שגרת חיים בריאה – ותראו תוצאות

אימוני EMS club ומיצוק העור

מתאמנים המגיעים לאימונים ב-EMS club מדווחים על ירידה במשקל, כ- 6-3 ק"ג אשר "נעלמים" בתוך מספר שבועות של אימון, כולל ירידה של בין מידה אחת לשתיים בבגדים. ביחד עם חיטוב הגוף ומיצוק השרירים, בזכות הגרייה החשמלית אנחנו רואים גם שיפור בקצב חילוף החומרים, ושיפור בזרימת הדם אשר משפיע על מיצוק העור, העלמות אזורים של צלוליטיס ועור רפוי, ואפילו תמיכה באיזון הורמונאלי.

התוצאות לא מאחרות לבוא – מעבר לירידה במשקל, כל מערכות הגוף מתפקדות באופן משופר, השרירים מחוטבים, העור מתהדק, זרימת הדם וחילוף החומרים משתפרים. גם פתולוגיות או בעיות בריאותיות משתפרות – החל מבעיות נשימה על רקע של אסתמה, היחלשות רצפת אגן, וכלה בבעיות גב וכאבים כרוניים בשרירים.

קבעו אימון היכרות עם צוות מאמני הכושר של הרשת EMS club, והתחילו בשינוי מייד. לרשת צוות מאמני כושר אישיים בתל אביב וברחבי הארץ. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *