למה רצוי לשלב אכילת פירות יבשים בשגרה?

Ems Clubתזונה0 Comments

פירות יבשים

פירות יבשים מלאים בויטמינים ובמינרלים החיוניים לגוף שלנו. הם מהווים מקור של אנרגיה מרוכזת ושילוב נכון, מדוד ולא מוגזם שלהם בתפריט בהחלט יכול לעזור לנו לשמור על חיוניות. ניתן להשתמש בהם כקינוח קליל ובריא יותר מאשר קינוחים אחרים, ומומלץ לאכול פירות יבשים ללא תוספת סוכר.

שיפור פעילות מערכת העיכול

בפירות יבשים יש כמות טובה של סיבים תזונתיים, אשר נוגדים מצבים של עצירות ועוזרים לזירוז וייעול הפעילות של מערכת העיכול. בנוסף, הסיבים אינם בעלי ערך קלורי ועוזרים לשמירה על רמה תקינה של סוכר בדם, ובכך מאזנים את הסוכר הטבעי שיש בכל פרי, לרבות פירות יבשים.

שלל ויטמינים ומינרלים

פירות יבשים שונים מכילים יתרונות ונוטריינטים שונים. באופן כללי, ניתן למצוא בהם מינרלים כמו ברזל, אשר עוזר למנוע אנמיה או אשלגן אשר עוזר באופן ניכר לתפקוד השרירים, ויסות לחץ הדם ופעילות הלב. גם מינרל הסידן קיים בפירות יבשים, והוא מהווה מרכיב חשוב בעצמות ובתאי הגוף וחשוב לצורך שמירה על פעילות שרירית תקינה. פירות יבשים מכילים ויטמינים מסוגים שונים, לרבות ויטמין A ומספר סוגים של ויטמין B, אשר חשובים לתפקודן של מערכות גופניות רבות והסדרה של תהליכים גופניים.

קינוח בריא ומאוזן

יש לשים לב לצריכה של פירות יבשים שלא מכילים מראש תוספת סוכר. לפירות יש ריכוז גבוה של סוכר, ובגלל שבפירות יבשים אין נוזלים – ריכוז הסוכר בהם גדול יותר באופן יחסי, ולכן אין צורך להוסיף להם סוכר באופן מלאכותי. רמת הסיבים התזונתיים והיתרונות הבריאותיים הנוספים שיש לפירות היבשים, חשובים ומועילים, וכאשר צורכים אותם במידה ובאופן מדוד ומאוזן, הם מהווים אופציה טובה ובריאה לקינוח. חופן פירות יבשים בהחלט יועיל לרמות האנרגיה והחיוניות של הגוף שלכם.

אימונים ב-EMS club וייעוץ תזונתי מקצועי

ליאור דהרי, מומחה לתזונת ספורט ובעל תואר במדעי התזונה, זמין להעניק לכם ייעוץ תזונתי מקצועי, לרבות בניית תפריט תזונה אישי במחיר של 99 ש"ח, למידע נוסף לחצו כאן. השילוב בין תוכנית אימון אישית בשיטת EMS ותזונה בריאה, נכונה ומותאמת לכם, יעזור לכם להגיע להישגים גבוהים יותר, לקביעת אימון היכרות צלצלו עכשיו: : 2338*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *