3 לקוחות ב- EMS Club מספרים על החוויה שלהם

EMS clubEMS, בריאות, כושר0 Comments

עופר ציפלוביץ׳

מגוון המתאמנים המגיעים אל אימון EMS ברשת Ems Club הוא רחב מאד. חלק מהם הם אתלטים המעוניינים לחזק את היכולות שלהם, חלק הם אנשים המעוניינים לשלב שגרת כושר בריאה אל תוך חייהם, וחלק מהם הם אנשים המתמודדים עם פציעה כלשהי, ומעוניינים לשוב לתפקוד מלא ולהשיב לגופם שליטה וחוזק, באופן בו שיטת אימון אחרות פשוט לא מסוגלות לתת מענה. ברשת Ems Club, המענה הזה בהחלט ניתן. מעבר לעיצוב הגוף או חיטובו, אימון EMS הוא אימון בעל תועלות שיקומיות אדירות, אשר מסוגל לסייע למתאמן לטפל באופן ממוקד בחלק אחד בגופו, ולהצליח גם להשיב תפקוד לאותו חלק, וגם לחזק אותו, באימון אחד. הליווי האישי מצד מאמן EMS, המנחה ומלווה, עוזר ותומך במתאמן, גם הוא חלק משמעותי מהצלחת האימון ומן התוצאות המסחררות שאנו רואים בשטח.

ביקשנו מכמה לקוחות ברשת Ems Club, גם כאלו המתמודדים עם פציעה וגם כאלו שבחרו באימון EMS כשיטה לחיזוק הכושר הגופני, לספר לנו על החוויה שלהם באימון, ועל התועלות שהם קיבלו מהיום בו בחרו ברשת EMS CLUB. אז מה היה להם לומר לנו?…

"הגעתי בגלל החבר, נשארתי בגלל הפתרון"

יניב צוברי הוא אחד מהרבה לקוחות של רשת EMS Club שנמצאים במצבים דומים – הם עוברים פציעה כלשהי, בידיים, ברגליים, בגב, וכאשר הם מעוניינים לחזור להתאמן, הם לא יכולים לבחור באף אימון קונבנציונלי בשל החשש מלהחמיר את הפציעה, לגרום נזק נוסף או לעורר כאבים. צוברי, נשוי, בן 48, שעבר מספר תאונות שונות, היה בדיוק במצב הזה. הוא לא יכל לשוב ולהתאמן בחדר כושר רגיל ומצא את עצמו מתוסכל וחסר אונים, עד שחבר טוב המליץ לו לנסות אימון EMS, המלצה שהייתה בדיוק התשובה למה שחיפש! הוא נהנה מהאימון וראה שזה מהווה לו בדיוק את הפתרון האולטימטיבי למצב שלו!

"רמת הכושר רק ממשיכה לעלות!"

עופר ציפלוביץ, מורה נהיגה בן 45, נשוי עם 4 ילדים, הגיע לאימון מכיוון אחר. גם כאן, המלצה של חבר שלחה אותו אל האימון, אבל במקרה הספציפי הזה, זו לא הייתה ברירת מחדל, אלא בחירה מודעת! עופר בכושר מצוין, שומר על עצמו, ואף מקפיד לרוץ 5 פעמים בשבוע. כאשר היה צריך לבחור באימון נוסף, שישלים את אימוני הריצה, אימון כוח שיחזק אותו, החליט לנסות את EMS, לפי המלצת החבר והשאר היסטוריה!

 

3 לקוחות ב- EMS Club מספרים על החוויה שלהם

"אני הבראתי, בזכות EMS!"

הסיפור של תמר קדם הוא אחד הסיפורים שהכי ריגשו אותנו. תמר סבלה מפציעה קשה ברגליה, שהותירה אותה חסרת אונים, עם קושי בהליכה ועם צליעה משמעותית. תמר רצתה מאד לחזור לכושר ולחזק את הגוף לאחר פציעתה, אך למרבה הצער, לא הצליחה למצוא אף מאמן כושר אישי שיסכים לקבל אותה אחרי הפציעה הזו. כולם פחדו לקחת את הסיכון, וחששו לגרום נזק נוסף. מיואשת ממצבה, עלעלה תמר באחד ממגזיני הבריאות והכושר ונתקלה פתאום במודעה על אימון EMS. בינה לבין עצמה ידעה שאין לה עוד מה להפסיד וניגשה לאימון נסיון. היום, יותר משנתיים אחרי היא מצהירה "אימוני EMS  הפכו אותי לבנאדם חדש לגמרי. הגעתי בקושי הולכת, עם צליעה קשה, והיום אני אפילו לא צולעת. זה הרים אותי על הרגליים!". בזכות המדריכים הנפלאים של הרשת, לפי תמר, היא הבריאה, התחזקה, עלתה במשקל והיום אף משלבת סוגי ספורט נוספים לצד EMS, כגון פילאטיס. תמר מאושרת וכפי שסיפרה לנו "אני מפרגנת ל-EMS עד פתח תקווה וחזרה!".

3 לקוחות ב- EMS Club מספרים על החוויה שלהם

 

 

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *