מה קורה לשריר באימון EMS

Ems Clubכושר1 Comment

שריר

אימון EMS משתמש בגירויים חשמליים על מנת לגרות את השריר ולגרום לו להתכווץ. הוא משפר את יכולות וגמישות השריר ומאיץ את הגדילה שלו. האימון עובד כמעט על כל קבוצות השרירים בגוף וגורם להן להתכווץ במקביל ובו-זמנית.

התכווצות שרירי הגוף

על מנת שהשרירים ינועו, יש צורך בגירוי חשמלי. וודאי שהתכווצות שרירי הגוף והפעלתם במהלך אימון גופני יכולה להתרחש גם בלי אותות חשמליים חיצוניים לגוף, אלא על ידי אותות חשמליים המגיעים מהמוח. כך קורה למעשה בכל אימון שלא מבוסס על שיטת EMS. ההבדל הוא שעל ידי מכשירי השיטה, ניתן למעשה:

  • לגרום להתכווצות חזקה יותר של אותם שרירים.
  • להגיע לכל קבוצות השרירים בגוף, לרבות קבוצות שרירים שנמצאות במיקום עמוק יותר.
  • להפעיל כ-90% מקבוצות השרירים בגוף בו-זמנית.

אימון EMS מתבסס על אותו עיקרון של הפעלה והתכווצות של השריר, רק שהוא עושה זאת בצורה יעילה ועוצמתית יותר.

גירוי חשמלי בלבד

כל המתרחש במהלך האימון הוא גירוי חשמלי והתכווצות של קבוצות השרירים, ללא העמסה של לחצים ועומסים נוספים ומיותרים על השרירים, מערכות השלד והמפרקים.

ההשפעה על השרירים

ההתכווצות העצמתית עוזרת לפתח ולבנות את השריר באופן מהיר ומוצלח יותר. האימון מאיץ את קצב הגדילה של השריר, את מהירות וגמישות הפעולה ומשפר את כח הסיבולת וזמן התגובה שלו.  האימון מאזן את השריר ומשפר את היכולות שלו.

שיפור התיאום בין השרירים

במקום עבודה על כמות שרירים בודדת בכל פעם, העבודה על קבוצות שרירים רבות במהלך האימון בשיטת EMS והתכווצותם במקביל עוזרת להשגת שיפור בתיאום בין קבוצות השרירים, וכך האימון הופך אף למשפיע ויעיל יותר.

EMS ופיזיותרפיה

התכווצות השרירים במהלך אימון בשיטת EMS יכולה לשמש בין היתר לצורכי רפואה ופיזיותרפיה. בשל העובדה שהגירוי החשמלי שמפעיל את השרירים הוא גירוי חיצוני, ניתן למנוע מצבים אפשריים של ניוון שרירים כתוצאה מפציעות אלו ואחרות המגבילות את יכולת תנועתם הטבעית.

אם אתם רוצים לבנות שריר באופן בריא, מהיר ויעיל, צרו איתנו קשר בשביל להתחיל להתאמן בשיטת  EMS club בליווי מאמן כושר אישי באחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ: 2338*

לרשת צוות של מאמני כושר בפתח תקווה ובעוד ערים נוספות בארץ.

תגובה אחת על ““מה קורה לשריר באימון EMS”

  1. דייא

    כאחד שעשה עד היום מפגש ראשון וכשיטה והגיון זה כן נשמע הגיוני ואני מרוצה..מהאימון הראשון..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *