תרגילים לבטן תחתונה – רק 3 דקות ביום

EMS clubכושר1 Comment

תרגילים לבטן תחתונה

בטן מעוצבת היא החלום של רבים מאתנו, ולא פלא שהמקום החביב ביותר על השומנים בגופנו יכול גם להיות המתסכל ביותר לחיטוב. לא פשוט להפוך את הצמיגים לריבועים וקל להכריז שמדובר במקרה אבוד, אבל למעשה חיטוב הבטן הוא לא בגדר משימה בלתי אפשרית. תתפלאו לשמוע שבעזרת 3 דקות ביום של תרגילים לבטן תחתונה תוכלו לחזק את השרירים, לשרוף שומנים ולשפר את המראה ואת ההרגשה. כן, לא התבלבלנו. 3 דקות ביום ואת השיפור והשינוי תרגישו כבר בשבועות הראשונים!

למה חשוב לחזק את הבטן התחתונה?

הרצון בבטן חטובה הוא סיבה מצוינת להתחיל להזיע, אבל חיזוק שריריה חשוב גם מטעמים נוספים. למשל, הידעתם שהבטן היא אחד מהמוקדים החשובים ביותר ליציבות גופנו? לכן עבודה על שרירי הבטן יכולה לסייע ביציבה נכונה, להפחית כאבים בגב ובאגן ואפילו למנוע פציעות. בנוסף, עבודה על שרירי הבטן התחתונה היא משמעותית במיוחד עבור נשים. חשיבות שרירי הבטן מלווה את האישה בהריון (שכן שרירי בטן חזקים יוכלו להימתח בקלות ולתמוך במשקלה), במהלך הלידה עצמה, וכמובן בשיקום הבטן לאחר הלידה.

איך מצליחים לחטב את הבטן?

כדי להשיג בטן חטובה נחוצים שלושה דברים: אימוני אירובי, תזונה נכונה ותרגילי כוח לשרירי הבטן. בטן לא תוכל להיות מעוצבת ללא שריפת שומנים, שכידוע אוהבים במיוחד להתיישב בחלקה התחתון. לכן, כדאי לשלב אימונים אירוביים שמטרתם לשרוף קלוריות ולהיפטר משומנים עודפים. כדי לראות תוצאות דרושה גם תזונה נכונה, שמעניקה לגוף את חומרי הבניין הדרושים לו ולא מעמיסה עליו שומנים ופחמימות על יתר המידה. בנוסף לאלו, יש צורך גם בעבודה ממוקדת על שרירי הבטן, אותה יש לשלב בשגרת האימונים.

אימוני בטן אפקטיביים במיוחד

תוכלו להתחיל לחזק את שרירי הבטן התחתונה על ידי השקעה של 3 דקות ביום בלבד. עם התחזקות השרירים, תוכלו להגדיל את מספר החזרות. ניתן לבצע סט המורכב מהתרגילים הבאים:

  1. כפיפות בטן – שכבו על הגב, כופפו את הברכיים ב-90 מעלות והניחו את הידיים מאחורי הראש. עלו תוך כיווץ הבטן ונשיפת אוויר, הישארו לרגע מעלה ורדו חזרה באיטיות. חשוב מאוד להקפיד לעבוד מתוך שרירי הבטן ולא מתנופה של הידיים או הצוואר. הדגש הוא על עלייה נכונה ולא על מהירות או גובה. מומלץ גם לשלב עליות באלכסון, על מנת לעבוד על כמה קבוצות שרירים.
  2. גלגול אגן – הישארו לשכב על הגב, הניחו את הידיים בצידי הגוף וכופפו את הברכיים. כווצו את הבטן, נשפו אוויר, והרימו את האגן כך שהברכיים יפנו אל החזה. גם בתרגיל זה חשוב להימנע מתנופה ולעבוד עם שרירי הבטן, זאת כדי לא לפגוע בגב.
  3. פלאנק – התהפכו כך שהבטן תפנה למזרון, עמדו על האמות והחזיקו את הגוף ישר באוויר כך שרק כפות הרגליים יגעו ברצפה. החזיקו את גופכם במצב סטטי וכווצו את הבטן. הקפידו על נשימות וודאו כי האגן אינו נשמט מטה. לאחר מכן ניתן להסתובב לפלאנק צידי, בו אמה אחת תומכת בגוף והיד השנייה מושטת מעלה (במאונך לרצפה). הרימו בעזרת שרירי הבטן את האגן וחזרו מטה. ביצעו את החזרה מספר פעמים בכל צד.

דרך נוספת לחזק את הבטן התחתונה, ולמעשה את הגוף כולו, היא על ידי אימון EMS . באימון זה לובש המתאמן חליפת מיוחדת המכילה אלקטרודות חשמליות שמסייעות להעצים את האימון על כל אחד מהאיזורים בגופו. באימון תוכלו להתמקד באזור אותו אתם מעוניינים לחזק או לחטב ובעזרת המאמן להגיע לתוצאות מדהימות, בעשרים דקות שבועיות בלבד!

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

תגובה אחת על ““תרגילים לבטן תחתונה – רק 3 דקות ביום”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *