איך אימון EMS יכול לשנות את חייכם בשנת 2018?

Ems ClubEMS0 Comments

איך אימון EMS יכול לשנות את חייכם בשנת 2018?

במדינות שחוגגות את ראש השנה האזרחית, נהוג בין השאר לבחור "New Year's Resolutions" – בחירות חדשות לקראת ראש השנה. סיומה של השנה ותחילת שנה חדשה, הוא זמן של אופטימיות שבו נוהגים להרהר בנוגע לשנה שחלפה, לבחור בשינויים וחידושים ולהתחייב להרגלים חדשים שיהפכו את השנה החדשה לנעימה יותר.

בהתאם לכך, מה נכון יותר להתחייב לו מאשר שמירה על הבריאות והכושר באמצעות אימוני כושר קבועים?

מסתבר שזו אחת מ"בחירות ראש השנה" הנפוצות – אולי גם אתם הייתם שמחים, לקראת השנה האזרחית החדשה הבאה עלינו לטובה להפוך חטובים, בריאים, חזקים, גמישים ושמחים יותר?

אימון כושר אישי בשיטה החדשנית של אימוני EMS – עשוי לאפשר לכם את כל אלה, ועוד.

אימון כושר אישי בשיטת EMS – הצלחה בכל היבט

למה לכם להתחיל להתאמן ממש עכשיו, עם תחילת השנה האזרחית החדשה? הנה כמה סיבות שאולי יהיו רלוונטיות עבורכם:

  • השנים שעוברות ניכרות במראה הגופני שלכם – והגיע הזמן לחטב, לעצב, ולהיראות טוב יותר
  • אתם רוצים לשפר את הבריאות
  • לרדת במשקל
  • נמאס לכם מההתנשפויות האלה כשאתם הולכים 100 מטר מהחניון לקניון או עולים שתי קומות במדרגות
  • לאחרונה פוקדים אתכם קשיי בריאות, כשאתם משערים ששמירה על כושר הייתה מסייעת בהתמודדות איתם
  • אתם יודעים, ששגרת אימונים תעזור לכם להרגיש חזקים, מושכים, צעירים, בריאים, בטוחים בעצמכם, ושמחים יותר – וזה דווקא מתאים לכם, לקראת השנה החדשה.

חשוב שתדעו, שדווקא אימוני כושר בשיטת EMS בשילוב מאמן כושר אישי – הראו שינויים בכל אלה במתאמנים ששמרו על שגרת אימונים רציפה.

אל תחכו עוד! הרימו טלפון וקבעו אימון EMS ראשון!

רשת EMS Club מציעה אימון כושר חדשני, ייחודי, ובעל ים של יתרונות, בדיוק עבור אנשים עסוקים כמוכם, שהיו מאוד רוצים ליהנות מכל היתרונות של שמירה על הכושר, אבל לא מוצאים את הזמן ל"בילוי" בחדרי הכושר לפחות פעמיים – שלוש בשבוע.

אימון הכושר בשיטת EMS הוא אימון אינטנסיבי המאפשר אימון אחד בשבוע, וגם הוא קצר – רק עשרים דקות. באמצעות חליפת אימונים ייחודית השולחת פולסים והמפעילה יותר מ – 90% משרירי הגוף ללא עומס על המפרקים והשרירים – מבטיחה אימון אינטנסיבי מאוד, קצר וקולע, ושיפור בכל ההיבטים – עליה מהירה בכושר הגופני, ירידה מהירה בהיקפים, הטבה במצב הבריאותי, ועוד.

לקראת השנה החדשה, מציעה רשת EMS Club אימון היכרות במחיר מוזל במיוחד. זאת, כדי שתוכלו לפרגן לעצמכם התחלה חדשה, ועוד לפני שהתחייבתם – שתרגישו שבחרתם נכון. התקשרו אלינו עוד היום, וקבעו את האימון הראשון שלכם בשיטה החדשנית EMS. צוות מאמני הכושר בסניף חיפה וברחבי הארץ יבנו עבורכם תוכנית המותאמת לצרכיכם. בתוך שבועיים – אנחנו מבטיחים שגם אתם תתחילו לאסוף מחמאות מכל הסובבים אתכם! לפרטים ותיאום אימון 2338*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *