איך ירדתי 33 ק״ג בשנה עם EMS CLUB

EMS clubEMS0 Comments

לפני כשנתיים וחצי נחשפה פריאל סוקובסקי לראשונה לשיטת האימון של EMS CLUB, דרך פרסום ברשת האינטרנט. "ביקשתי להתנסות בשיטת האימון הזו, בסניף שנפתח אז בנמל תל אביב", מספרת פריאל, "ולשמחתי גיליתי שזו הדרך המועדפת עלי לשמור על הכושר הגופני ולטפל בגוף שלי. היום, שנתיים וחצי לאחר שהתחלתי להתאמן, וכשאני מתמידה על אימון אחד בן 20 דקות לשבוע, אני יודעת שפתרתי לעצמי הרבה בעיות והגעתי לאיזון משביע רצון של הכושר הגופני ומשקל הגוף".

פריאל (47) עובדת כבר שנים עם ילדים קטנים. כחלק מהעבודה היא נוהגת להרים אותם על הידיים וכתוצאה מכך סבלה לעיתים קרובות מכאבי גב. היא היתה מבקרת בקביעות במכוני הכושר המוכרים ואחת לשבועיים היתה מוכרחה להזמין עיסוי, על מנת להקל על כאבי הגב הקבועים. "כחודש לאחר שהתחלתי באימונים של EMS CLUB g עם מאמן כושר אישי מתל אביב, כבר הרגשתי הקלה גדולה בכאבי הגב", מספרת פריאל, "והיום הבעיה הזו נעלמה לגמרי. חיזקתי את הגב, הורדתי במשקל ואני שומרת על הכושר הגופני. לפני כשנתיים וחצי, כשנרשמתי לאימונים, שקלתי 121 קילוגרם עם מידת מכנסיים של 54. תוך כמה חודשים התחלתי לרדת במשקל, כשאני מתמידה להופיע לכל האימונים. עברתי גם לתזונה נכונה והיום המשקל שלי נע סביב 72 עד 74 קילוגרם. חברים שרואים אותי לא מאמינים איזה שינוי עבר עלי. גם הרופא שאיתו אני בקשר וסירב לאשר לי ניתוח לקיצור קיבה, עמד נדהם מול התוצאות כשסיפרתי לו שהכושר הגופני היחיד שאני עושה זה באימוני הכושר של EMS CLUB. אני יודעת שאנשים חושבים שזה אימוני כושר לעצלנים. זה ממש לא ככה. האימון כרוך בתנועה ושיתוף פעולה עם ההוראות של המדריך הצמוד והוא דורש השקעה ועבודה. זה בדיוק מה שאני צריכה. אני מתכוונת להמשיך ולהתמיד באימונים. מצאתי בדיוק את הדרך הנכונה בשבילי לשמור על הכושר והמשקל".

איך ירדתי 33 ק״ג בשנה עם EMS CLUB

לקריאת הכתבה המלאה ב- nana10

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרותלרשת EMS club צוות מאמני כושר איישים בסניף פתח תקווה ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

 

 

 

אהבתם? יאללה שתפו...

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *