איך לבחור מדריך כושר אישי שיתאים לך?

Ems Clubכושר0 Comments

אימון ems

יש אנשים שמסגרות של אחד על אחד פשוט יותר מדברות אליהם. היחס האישי, הקשר הבלתי אמצעי, והידידותיות המאפיינים כזה קשר – הם פשוט נכונים ויעילים עבורם יותר. בתחום של אימוני הכושר – מאמנים אישיים הפכו הטרנד החם של השנים האחרונות, ולא בכדי – כשמתאמנים עם מאמן כושר אישי, אתם יכולים להיות בטוחים שהאימון מותאם בדיוק עבורכם, שאתם מבצעים כל תרגיל בצורה הנכונה והבטוחה, ושאתם לא יכולים להפסיק… כי מישהו צופה בכם.

יש רק דבר אחד שהוא יותר מוצלח ממאמן כושר אישי – והוא מאמן כושר אישי בשיטת EMS. ברשת EMS Club – זה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם, ואנחנו כל כך בטוחים שיהיה לכם מוצלח, עד שאנחנו מזמינים אתכם לאימון ראשון במחיר מוזל של 110 ש"ח בלבד. איך בוחרים מאמן כושר אישי, ולמה דווקא בשיטת האימון EMS? כל זאת ועוד – במאמר שלפניכם.

מיהו מאמן הכושר המושלם עבורכם?

מאמן הכושר שלכם, יהיה אחד מהאנשים שתפגשו הרבה. לא רק שתתפתח ביניכם מערכת יחסים ידידותית, אלא גם – מאמן הכושר האישי שלכם יהיה חלק מהתהליך שאתם עוברים, על מנת לשפר את הבריאות, הכושר, הסיבולת, איכות החיים והבריאות. על כן, חשוב שתבחרו מאמן כושר איכותי.

שני מאפיינים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים את מאמן הכושר האישי שלכם:

  1. הרמה המקצועית

אתם רוצים לבחור מאמן כושר שיודע מה שהוא אומר לכם, לא סתם מאמן חובבן שלא יודע, למשל, איך לשמור על הבטיחות שלכם בזמן ביצוע תרגילים. שאלו את מאמן הכושר האישי אודות הלימודים וההסמכות המקצועיות שלו.

  1. הרמה האישית

אתם רוצים שמאמן הכושר האישי שלכם יידע איך להרביץ בכם מוטיבציה, ללוות אתכם בתהליך מלא אדרנלין ושמחת חיים, אל עבר שיפור בכושר שלכם. אם כן, מאמן הכושר האישי שלכם צריך להיות מישהו שברמה האישית, הוא מוצא חן בעיניכם.

מאמן כושר אישי – למה לא בשיטת האימון היעילה ביותר בעולם היום?

אם גם אתם מעדיפים שיטת אימונים אישית, בליווי מאמן כושר אישי שבונה את תכנית האימונים שלכם בדיוק על פי הצרכים, היכולות והחלומות שלכם, מלווה ומשגיח עליכם במהלך האימון, ומקפיד על שגרת אימונים מתאימה – כדאי שתכירו את שיטת האימונים של EMS Club, שלא רק שהיא בשיטת האימון האישי של כל מתאמן עם מאמן כושר אישי מוסמך בשיטה; אלא גם שהיא מציעה שיטת אימון יעילה במיוחד, קצרה במיוחד, ורבת השפעה במיוחד.

(EMS (Electric Muscle Stimulation, היא שיטת אימונים בה אנחנו מתאמנים ובאמצעות חליפה ייחודית וחיבור של אלקטרודות עדינות המעבירים פולסים  לשרירי הגוף  – אימון ב EMS club  עובד על 10 קבוצות שרירים בו זמנית לעומת אימוני כוח רגילים בהם עובדים על 4 קבוצות שרירים, התוצאות: אימונים קצרים (רק עשרים דקות לאימון ורק פעם בשבוע), תוצאות מרשימות (ירידה של כחמישה ק"ג וכארבעה ס"מ מההיקפים בששת השבועות הראשונים לאימון, שיפור בחילוף החומרים, בבריאות, בכאבי גב – ועוד רבים). והכי כיף? כל האימונים בליווי מאמן כושר אישי, מוסמך, ידידותי וחייכן – שילווה אתכם דרך שיטת האימונים החדשנית והיעילה, לגוף חדש, איכות חיים אחרת, וביקיני מדהים בקיץ הבא.

רוצים לייצר שינוי בחיים שלכם ? התקשרו אלינו עוד היום וקבעו את אימון ההיכרות שלכם עם מאמן כושר אישי .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *