איך להיפטר מעודפי עור לאחר שירדתם במשקל

Ems ClubEMS0 Comments

הורדה במשקל

תהליך הירידה במשקל הוא מורכב, ארוך ומאתגר במיוחד עבור מי שסובל מעודף משקל משמעותי. לא פלא אם כך, שאלו שהצליחו לעשות את זה והשילו מעליהם קילוגרמים רבים, יהיו מעוניינים לשמר את התוצאה המדהימה שהגיעו אליה.  אנחנו מזמינים אתכם לאימון היכרות באחד מסניפי EMS club – אימון קצר וקולע, שיסייע לכם להגיע לתוצאות הרצויות, תוך תכנון האימונים על פי יכולותיכם, בליווי מאמן כושר אישי, ו – לא תאמינו – רק עשרים דקות, ורק פעם אחת בשבוע!

ההתמודדויות של אנשים שירדו במשקל באופן משמעותי

מעבר לשינוי הפיזי הניכר לעין, אצל מי שעבר תהליך הרזייה ייתכן גם שינוי בהרגשה הנפשית. רבים מאותם האנשים מדווחים על שיפור בדימוי העצמי, בביטחון העצמי, ובשמחת החיים. מי שעבר תהליך דרמטי של הרזייה, מתמודד לעיתים עם עודפים ניכרים של העור הנראים מדולדלים. חשוב שתדעו, שיש מה לעשות. ישנן שיטות אימון שמסייעות למיצוק העור על ידי מיטוב זרימת הדם, ואפילו צמצום או העלמה של צלוליטיס.

הפעלת השרירים חשובה לעיצוב הגוף

מרכיב אחד המאפשר מיצוק של העור היא פעילות גופנית והחלפת השומן שאבד במסת השריר. אימון גופני לא רק מעלה מסת שריר, אלא גם מאפשר תהליך יעיל יותר של זרימת הדם וחילוף חומרים – מה שמשפיע על בריאות העור ומיצוקו.

גורמים נוספים שישפיעו על בריאות העור ויסייעו למיצוקו

  • תזונה בריאה – הוסיפו שפע ירקות ופירות לדיאטה היומית שלכם
  • הימנעות מצריכת רעלים – הפחיתו או הימנעו מצריכה של סיגריות, מוצרי טבק ואלכוהול
  • צריכת חלבונים מוגברת – הגבירו את צריכת החלבונים הבריאים, הם מסייעים לבניית מסת השריר וגם לבריאות העור

אימונים ב-EMS CLUB מסייעים למיצוק העור ולהעלמה של אזורי צלוליטיס

אימון כושר בEMS club הוא אימון בטכניקה ייחודית, אשר פותח לראשונה עבור האסטרונאוטים בנאס"א – להשגת תוצאות אופטימאליות במינימום של זמן. האימון כולל שימוש במערכת של אלקטרודות לגריית שרירים עדינה, המאפשרת פעילות גופנית יעילה במיוחד, והפעלה של עד 90% מכלל קבוצות השרירים בגוף.

התוצאה – אימון קצר יחסית (20 דקות), עומסים מבוקרים על 10 קבוצות שרירים (ללא הפעלת לחץ ומשקל על המפרקים), והתוצאות לא מאחרות לבוא. כל אימון בשיטת EMS club מבוצע בליווי מאמן כושר אישי המוסמך לאימונים בטכניקה הייחודית, וכל אימון נקבע על פי מטרות המתאמן, יכולותיו הפיזיות והמגבלות שלו.

אימוני EMS club משפיעים על עודפי העור – בשל היתרונות הנוספים של השיטה, כמו השפעה על קצב חילוף החומרים ועל קצב זרימת הדם בגוף, כלל מערכות הגוף מגיבות ומובילות לכך שהעור יצטמק ויצטמצם.

רשת EMS Club כוללת מעל שניים עשר סניפים מנצרת עילית בצפון ועד באר שבע בדרום. צרו עימנו קשר עוד היום 2338*  וקבעו את אימון ההיכרות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *