איך להצליח לשמור על שגרת ספורט בחגים?

Ems Clubכושר0 Comments

אימון ems

החגים מזמנים שפע של אתגרים למי שמנסה לשמור על הדיאטה – ארוחות משפחתיות עתירות קלוריות ופינוקים שקשה לסרב להם, כמו גם המון זמן פנוי, לבילויים שאתם מגלים שקשה לוותר עליהם לטובת שגרת הפעילות הגופנית שלכם. לפני שנתחיל לחשוף את הטיפים שלנו לשמירה על שגרת הפעילות הגופנית במהלך החגים – חשוב שתדעו, כי שגרת אימונים יעילה שתעזור לכם לשמור על "הפיגורה" ועל הבריאות, תדרוש מכם רק 20 דקות פעם אחת בשבוע – אם תבחרו להתאמן איתנו באחד מסניפי רשת EMS club. אימונים עם מאמן כושר אישי, שמתאימים בדיוק לצרכים וליכולות שלכם, ובלי עומסים מיותרים על השרירים – דווקא לא דורשים מכם לפנות הרבה זמן, מספר פעמים בכל שבוע…

#1 – טיפ של תזונה

אם אתם מוצאים את עצמכם באירוע משפחתי, אל מול העוגה הכי אהובה עליכם, שסבתא הכינה במיוחד – אתם לא תצליחו להתאפק, וכנראה שלפחות תטעמו ממנה. אבל – מדובר באירוע נקודתי, שלא צריך להוציא לכם את כל הרוח מהמפרשים… אם בשאר הזמן תצליחו לשמור על תזונה בריאה, על אכילת שפע של פירות וירקות וצריכה מופחתת של פחמימות, סוכרים ושומנים – תוכלו לסלוח לעצמכם, אולי קצת יותר מהרגיל, על יציאות קטנות מהשגרה בשל החגים.

#2 – טיפים של פעילות גופנית

הקפידו על שגרת האימונים שלכם. אם קשה לכם להגיע לכל האימונים (כי הילדים בחופש, כי יש לכם הצעות לבילויים עם חברים, וכדומה) – השתדלו להחליף ימי אימון ולא לוותר עליהם. קבעו לכם כלל, שאתם לא מפסיקים להתאמן במהלך החגים. אגב, מי שיחפש – ימצא כי במהלך החגים יש לכם הזדמנויות לפעילות גופנית – כמו למשל לעלות במדרגות כשאתם מוזמנים להתארח בבית הדודה בקומה השלישית, לקחת את הכלבים לטיולי הליכה ארוכים בימים שאתם לא עובדים, וכדומה.

#3 – טיפ של בחירה אישית

אם תצליחו לשמור על תזונה בריאה ועל שגרה קבועה של הפעילות הגופנית שלכם – תגלו שאתם "יוצאים" מתקופת החגים כמו שנכנסתם אליה – או אפילו רזים וחטובים יותר. בסיכומו של דבר – הכל עניין של מחוייבות אישית. לכן, אולי יסייע לכם לבחור בפעולות שיעזרו לכם להתחייב לבחירה של שמירה על שגרת התזונה והכושר – למשל, כתיבת ההתחייבות שלכם והדבקת הפתק לדלת המקרר; שיתוף חברה טובה או בן / בת הזוג בבחירה ובקשה לעודד אתכם; וכדומה.

#4 – אין לכם זמן להתאמן מספר שעות בשבוע? בואו להתאמן ב – EMS club

אם אתם מחפשים אימון יעיל שלא ידרוש מכם הרבה זמן – מכון הכושר EMS club מציעים את הפתרון האולטימטיבי – אימון ייחודי ויעיל במיוחד, אימון כושר אישי, בליווי מדריך – שידרוש מכם רק 20 דקות, פעם בשבוע. התקשרו כבר עכשיו לסניף EMS club הקרוב אליכם – ובואו לאימון ראשון: 2338*

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בראשון לציון ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *