איך להתאמן נכון בקיץ?

Ems Clubכושר0 Comments

איך להתאמן נכון בקיץ?

הקיץ הישראלי מגיע עם טמפרטורות שיגרמו גם למי שנח בצל להתייבש מאבדן נוזלים, ואם אתם נוהגים לשמור על שגרת אימונים גם בחודשים החמים של השנה – חשוב שתעשו את זה נכון. חמישה טיפים שישמרו עליכם בריאים ועל שגרת האימונים שלכם יעילה – ככה שתוכלו להתאמן רצוף עד החורף הבא – לפניכם.

#1 – קודם כל, מים

בטמפרטורה חמה ובסביבה יבשה יחסית, אנחנו מאבדים נוזלים בקצב מואץ ועלולים להתייבש גם ללא תסמינים מוקדמים. הקפידו ליזום הפסקות שתייה במהלך האימון, שתו רק מים, והקפידו על כמות של לא פחות מ – 250 מ"ל (כוס גדולה יחסית) בכל חצי שעה. מה שאתם לא עושים – אל תוותרו על השתייה במהלך אימון גופני בקיץ!

#2 – בחרו את סוג האימון והזמנים בהתאם לתנאי הסביבה

אם אתם מתאמנים בחוץ, הקפידו להתאמן בשעות הבוקר הצוננות (בדרך כלל עד השעה תשע בבוקר) או לאחר שעות החום הכבד (בדרך כלל החל מסביבות השעה שש בערב – בימים של שקיעה בסביבות השעה שבע וחצי בערב). אנחנו ממליצים לוותר על אימונים אינטנסיביים בתנאי חוץ בימים החמים של השנה – כמו ריצה בחוץ. אם אתם מתעקשים על אימוני ריצה – עשו זאת מעל הליכון בחדר ממוזג. אחרת – נצלו את חודשי הקיץ לאימוני שחייה או לאימונים ברשת club EMS.

#3 – וותרו לגוף והיו קשובים לו

בימים של טמפרטורות גבוהות, הדופק יעלה מהר יותר ביחס לאימון בימים קרים – קחו זאת בחשבון. התאמנו בעצימות מופחתת, תנו לגוף להסתגל למאמץ וקבעו אימונים פחות מתישים. קחו מנוחה כשאתם מרגישים שהגוף צריך לנוח.

#4 – הצטיידו בהתאם

אם החלטתם להתאמן בימים החמים, חשוב להצטייד בכובע רחב שוליים, בחולצה בעלת שרוולים (ואפילו שרוולים ארוכים) ובמשקפי שמש. אנחנו ממליצים על חולצות "דריי פיט", אשר מאפשרות התנדפות מהירה של זיעה והן נעימות יותר לאימונים בסביבה חמה כל כך.

#5 – לא בא לכם על כל זה? בואו להתאמן ברשת  EMS club

אימון ברשת EMS club מאפשר אימון בסביבה ממוזגת ונעימה. בנוסף ליתרון המיזוג, האימון גם מאפשר למתאמן להפעיל כ-90% מהשרירים בו זמנית ולעבוד על 10 קבוצות שרירים במקביל.

בואו להתאמן במכון הכושר EMS club, ותגלו שיטה יעילה ונעימה לפיתוח הכושר, בימי הקיץ החמים – וגם לאחריהם! צרו קשר לקביעת אימון: 2338*

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בבאר שבע ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *