איך לחזור לשגרה ספורטיבית אחרי החגים?

Ems Clubכושר0 Comments

חודשי תחילת השנה העברית לא רק משופעים בחגים, הם גם מזמינים אותנו להתענג על ארוחות משפחתיות עתירות קינוחים שלא היינו מעיזים לאכול ביום יום – ואם כל זה לא מספיק, אז גם קשה לשמור על שגרת אימוני כושר בימים שבין החגים והמועדים. אנחנו צולחים בקושי את ימי החגים, לא אחת עם עלייה במשקל וצורך לבנות מחדש את השגרה. איך חוזרים לשגרה ספורטיבית אחרי החגים? כל הטיפים הסודיים לחיטוב אחרי החגים – לפניכם.

#1 – נהדר ליהנות – כשלוקחים בחשבון את המחירים וההשלכות

כשאנחנו שומרים על שגרת אימונים ותזונה נכונה, אין שום פסול בארוחת שחיתות חד פעמית באירועים מיוחדים, או אפילו ביציאה מן השגרה (למשל במהלך טיול או בחופשות). חשוב לדעת "לשחרר את הרסן" על מנת ליהנות באופן שלם מהחוויות והאירועים שהם לא בשגרה – עם זאת, חשוב לזכור כי לאחר תום תקופת היציאה מהשגרה – חוזרים לשגרה במשנה מרץ. התחייבו בפני עצמכם מראש, שמייד עם החזרה לשגרה – אתם חוזרים להרגלי התזונה והאימונים הקבועים שלכם.

#2 – אל תעמיסו על עצמכם

אם אתם יודעים שאתם עומדים בפני תקופה פחות שגרתית, שבה תמצאו פחות זמן להתאמן ולדאוג לבריאותכם ולתזונה נכונה – השתדלו להפחית באירועי היציאה מן השגרה עד כמה שאפשר. למשל, אם אתם נוהגים לאכול שני משולשים של פיצה בכל יום חמישי בערב – וותרו על הנוהג בתקופת החגים.

#3 – מצאו את הדרך החביבה עליכם לשלב פעילות גופנית, גם בתקופות פחות שגרתיות

זה לא חייב להיות אימון במכון הכושר – זה יכול להיות גם טיול עם הכלבים לעת ערב, עלייה במדרגות במקום במעלית, חצי שעה של הליכה ופטפוט עם החברה הטובה או השכנה. מצאו את הזמן להעלות את הדופק, להפעיל את השרירים וליהנות משמירה לאורך זמן על רמת הפעילות שלכם.

#4 – קשה לחזור לשגרה? אנחנו ב – EMS club כאן עבורכם

אם המחשבה על שגרת אימונים מפרכת של שני אימונים ויותר על פני שעה (לא כולל נסיעות) בכל שבוע גורמת לכם לחוש אי נוחות – חשוב שתדעו שיש גם דרך אחרת! EMS club  הוא מכון כושר ייחודי המציע אימון עם מאמן כושר אישי, בשיטה ייחודית לעיצוב הגוף ובניית השריר, הנעשית תוך שימוש בטכנולוגיה המפעילה כ-90%! מהשרירים בו זמנית. האימונים נמשכים כ-20 דקות ורק פעם בשבוע.

גם אתם יכולים להתחיל להתאמן ברשת EMS club! פנו אלינו כעת, וקבעו את הראשון שלכם: 2338*

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בפתח תקווה ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *