איך לשמור על שגרת אימון בתקופת החגים?

Ems Clubכושר0 Comments

אימון EMS

כאשר שומרים על הלך הרוח הנכון – לא קשה לשמור על שגרת אימון גם בתקופת החגים ולדאוג לעיצוב הגוף. כמו בדברים רבים בחיים, גם כאן – הכל בראש. שמירה על שגרת אימון עוזרת להקל על נקיפות המצפון בעקבות האוכל המפנק של החג ועוזרת לנו לחוש סיפוק והישגיות גם בתקופה שבה לרוב פחות עוסקים בעשייה. מעבר לכך, מדובר בסופו של יום בהחלטה אישית ובמשמעת עצמית.

לעשות תוכנית – לקבוע ולהתחייב מראש

כאשר אנו פועלים לפי גחמות רגעיות, קשה יותר לשמור על שגרת אימון, ובפרט כאשר מדובר בתקופה הנעימה והקלילה של החגים. כדאי לקבוע לעצמנו מבעוד מועד מתי אנחנו הולכים להתאמן. כך אנו מטמיעים את עובדת האימון בתודעה שלנו, וקל לנו יותר לעמוד בכך.

לזכור את יתרונות האימון בחגים

לשגרת האימונים יש אינספור יתרונות עבורנו, ואנחנו כבר מכירים אותם – הצרת היקפים, עיצוב הגוף, בניית שריר, שריפת שומנים, שיפור הדימוי העצמי, עלייה במצב הרוח ורמות האנרגיה – ועוד. במהלך החגים היא אפילו מועילה יותר, ובפרט מבחינה רגשית. במקום להיות אכולי נקיפות מצפון בגלל שאכלנו כך וכך, אפשר להקל עליהם בעזרת אימון גופני. במקום להרגיש שאנחנו לא מספיק פעילים, אפשר לחוש סיפוק מפעילות גופנית. שימרו על הלך הרוח הזה, זכרו את יתרונות האימון, והדבר יעורר בכם מוטיבציה לשמור על שגרת האימון בחגים.

לקבוע עם חברים

קל יותר לשמור על שגרת אימון ביחד. מצאו חבר או חברה לשמור איתם על השגרה. כמובן שהדבר תקף גם לבני משפחה. אחרי שמצאתם עם מי להתאמן, עשו איתם תוכניות ברורות. העיקר להוסיף פן חברתי לפעילות ולהגדיל את הסיכוי להמשיך בשגרת האימונים גם בחגים.

כל פעילות משפיעה

מעבר למשמעת עצמית, קביעת תוכנית והלך הרוח הנכון, באופן כללי וגורף – כל פעילות גופנית משפיעה. אפשר לעלות במדרגות במקום במעלית. אפשר ללכת במקום לנסוע באוטו. כאשר כן נוסעים, אפשר להחנות רחוק בכוונת תחילה. אפשר לעמוד במקום לשבת. מומלץ מאוד להפעיל את שרירי הגוף בכל רגע שבו זה מתאפשר.

לדגול באימונים קצרים

למרבה המזל, אימונים בשיטת EMS club הם קצרים ויעילים מאוד וקל יותר להתמיד בהם. 20 דקות של אימון פעם בשבוע, המפעיל את מרבית שרירי הגוף  בו זמנית, הוא האימון האולטימטיבי גם לתקופת החגים, בה רוצים ליהנות מאינספור ריגושים אחרים, אך עדיין לשמור על שגרה מאוזנת. דברו איתנו לקביעת אימון EMS club ראשון בליווי מאמן כושר אישי: *2338

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *