איך תכינו את הגוף שלכם לקראת הגיוס לצה"ל?

Ems Clubכושר0 Comments

טיפים למניעת פציעות

אין ספק כי מדובר בתקופה מרגשת ביותר, תקופת הגיוס לצבא. כאשר אתם מכינים את עצמכם לקראת הצבא, כדאי לקחת בחשבון שאתם בונים את עצמכם לא לקראת גיוס לצבא בלבד, אלא אתם בונים את עצמכם כי הבריאות היא ערך עליון.

בעקבות העובדה שניתן לחוות לא מעט נזקים ולגרום לעצמכם לסיבוכים בריאותיים מיותרים, מומלץ תמיד לעבוד עם תכנית אימונים מסודרת שנבדקה על ידי מומחים בתחום של בניית כושר. במידה ואתם במצב כושר גופני ירוד ומעוניינים לבנות את הכושר מאפס, תוכלו תמיד להתחיל עם הליכות מהירות, לאט לאט להגביר את הקצב ולעבור לריצות קצובות ומוגדרות על פי מרחק שגדל עם הזמן, תוכלו תמיד לבצע תרגילים בביתכם ובפארק השכונתי ועוד. לא משנה באיזו דרך תבחרו, תמיד כדאי לעשות תרגילים עם "ספוטר" (משגיח), מישהו מהצד שיהיה מסוגל לכוון אתכם, להדריך ולמנוע נפילה של ציוד כבד עליכם בזמן האימון. אחת ההמלצות, אם מעדיפים להתאמן לבד, היא לקחת איתכם מוזיקה טובה ולשכוח מהכול, בעודכם שוברים את השיאים של עצמכם כל פעם מחדש.

מתאמנים בקבוצות ומשפרים ביצועים

שימו לב, רבות כבר דובר על כך שבני-אדם מתייעלים כאשר הם בחברת אנשים אחרים. כשאנחנו נמצאים בחברת אנשים אחרים, אנחנו נוטים להוציא מתוכנו את הטוב ביותר, בין אם זה בגלל ענייני אגו, תחרותיות או כל דבר אחר הגורם לשיפור הביצועים של האדם.

באפשרותכם להתאמן עם אנשים אחרים, עם חברים בטווח הגילאים שלכם, שמעוניינים גם הם – להכין את הגוף וגם להיכנס לכושר קרבי לקראת הגיוס המיוחל. להיכנס לכושר קרבי זו לא משימה שאינה ניתנת לביצוע, היות ותמיד ניתן לאתר באינטרנט מדריכים מאוד מפורטים המפרטים לכם כיצד להתאמן בבטחה, ואם אתם עדיין לא בטוחים לגבי סוג האימונים שאתם זקוקים להם בכדי להיכנס לכושר קרבי במהרה, אתם יכולים להיכנס לפורומים באינטרנט ולברר לגבי דרכים יעילות להיכנס לכושר קרבי מצוין, אתם גם מוזמנים ליצור עימנו קשר לקביעת אימון היכרות ברשת EMS club.

בשורה התחתונה? תזונה נכונה!

אל תשכחו, אתם יכולים להתאמן רבות ולחשוב שאתם מתקדמים עם בניית הכושר שלכם, אך בפועל, לפעמים אנשים גורמים לנזקים בגוף בעקבות תזונה לא נכונה. הקפידו תמיד על תזונה נכונה אם אתם מחפשים להיכנס לכושר קרבי ולבנות את גופכם.

על ידי תזונה נכונה, גם השרירים שלכם ייבנו בצורה הרבה יותר טובה ופחות מזיקה. באופן כללי לגמרי, השרירים שלכם חייבים המון מרכיבים תזונתיים שונים – מלבד חלבון. כך שהשקיעו בבניית תפריט נכון עבור הצורך שלכם להיכנס לכושר קרבי בזמן מהיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *