כיצד שיטת אימון EMS מסייעת בפתרון בעיות גב?

Ems Clubבריאות0 Comments

כיצד שיטת אימון EMS מסייעת בפתרון בעיות גב?

מעל 80% מאוכלוסיית האנשים בני 30 ומעלה בישראל, סובלים מכאבי גב מדי פעם. לא מעטים סובלים באופן כרוני מכאבי גב – זה אומר שהכאב תמיד קיים שם, מגביל בתנועה, מונע מכם להתכופף, להרים ילד, או לישון בנוחות בלילה. מה לא ניסיתם כבר? נוגדי כאב, חגורות בטן, דיקור וטיפולי מים – כלום לא עזר. גם אם הכאב מניח לזמן מה, הוא תמיד חוזר. יש לנו עבורכם שיטת טיפול שתועיל לבריאות ולשמחת החיים שלכם בעוד דרכים רבות – וייתכן, שתסייע לכם להיפטר מכאבי הגב, לתמיד.

כאבי גב – מה קרה לגב שלכם?

ככל שאנחנו מתבגרים, הסיכוי להופעה של כאבי גב עולה. הסיבות הן רבות ומגוונות, הנה כמה מן השכיחות שבהן:

  • שרירי גב קצרים – מה שנקרא בשפת העם "שרירים תפוסים", הוא אחת הסיבות לכאבי גב אקוטיים, שנמשכים זמן מה ואז הם צפויים להיעלם. בדרך כלל כשהשרירים לא גמישים, ארוכים וחזקים – גם כשהכאב עובר, הוא חוזר, בשל חולשת השריר
  • כאבי גב הנובעים מטראומה – נפילה, מכה, תאונה, ונזקים פתאומיים אחרים באזור הגב, עשויים לגרור כאבי גב או עורף כרוניים
  • פריצת דיסק, בלט או כשלים מבניים במחברים (הדיסקים) בין חוליות הגב
  • עיוותים בעמוד השדרה, הנגרמים כתוצאה ממנחי גוף (בעמידה או בישיבה ארוכה) לא בריאים, או ממחלות, שברים פיזיים בחוליות עמוד השדרה, ועוד

מה אפשר לעשות עם כאבי גב כרוניים?

מי שסובל מכאבי גב, מגלה כי העולם מלא בהבטחות להקלה בכאבי הגב שלכם. אבל האמת היא, שניתן לעשות מעט מאוד עם כאבי גב כרוניים, בעיקר בטיפולים רפואיים שהם לא כירורגיים (זאת אומרת, לא ניתוחיים). אבל אחריות אישית, הבחירה לשמור על הבריאות של עצמכם, המוכנות לפעול לטובת גוף בריא – עשויים ליצור שינוי של ממש בכאבי הגב, וביחד עם זאת, לתרום להרזיה ולחיטוב, לשפר את חילוף החומרים, לשפר את הביטחון העצמי ושמחת החיים – ועוד.

EMS – אימון גופני אינטנסיבי ויעיל, שכבר הוכח מחקרית שהוא מסייע בהתמודדות עם כאבי גב

מחקרים שנעשו על אימון EMS בקרב סובלים מכאבי גב, הצביעו על הפחתה בכאבי הגב בקרב יותר מ – 85% מהנבדקים. עוד שינויים לטובה שהתרחשו בקרב הסובלים מכאבי גב שהחלו להתאמן בשיטת EMS – שיפור ביציבות, בכושר, בגמישות, בחיוניות, ועוד.

אימון ברשת EMS Club – בואו להתחיל היום

רשת EMS Club מציעה אימון כושר אישי בשיטה הייחודית המשלבת פעילות גופנית עם גירוי שרירי (Electric Muscle Stimulation) באמצעות אלקטרודות המספקות פולסים של גרייה חשמלית אל יותר מ – 90% מכלל שרירי הגוף. התוצאה – ירידה במשקל, הצרת היקפית, כושר משופר, יציבה משופרת, ולצד כל אלה – הטבה במצב כאבי הגב, לתמיד.

EMS Club מציע אימון כושר אישי לניסיון – צרו עמנו קשר לקביעת אימון היכרות שיתאים בדיוק לצרכים שלכם – ואל תשכחו לספר למאמן כושר אישי שלכם, על כאבי הגב מהם אתם סובלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *