כיצד שיטת אימון EMS מקלה על חולי אסתמה

Ems Clubבריאות0 Comments

כיצד שיטת אימון EMS מקלה על חולי אסתמה

רשת EMS club מביאה לישראל שיטת אימון ייחודית, שיש לה המון יתרונות – והמון סיבות עבורכם, לבחור באימוני EMS. היום, נדבר על ההשפעה של אימונים בשיטת EMS על קשיי הנשימה על בסיס אלרגי – אסתמה. אסתמטיים? סובלים מקשיי נשימה? לא הייתם מתנגדים למצוא משהו שיסייע להתמודדות עם קשיי הנשימה, וביחד עם זאת גם יאפשר הצרת היקפים, הרזיה משמעותית, שיפור בפרמטרים שונים של בריאות ויותר שמחת חיים? מוזמנים להתקשר אלינו כבר עכשיו לקביעת אימון כושר אישי להתנסות.

אימוני EMS והבריאות שלכם

אימוני הכושר הגופני המכונים (EMS (Electric Muscle Stimultion מהווים חדשנות בנוף אימוני הכושר בארץ ובעולם – מדובר באימוני כושר אינטנסיביים במיוחד, אשר אורכים רק כעשרים דקות ורק פעם בשבוע. השיטה פותחה לראשונה במסגרת אימוני הכושר של האסטרונאוטים בנאס"א, ובשל יעילותה, השימוש בה הפך פופולארי. מחקרים רבים עוסקים בהשפעות של אימון EMS על הבריאות – והתוצאות מרשימות, למשל:

  • עיצוב הגוף וקורדינאציה
  • ירידה במשקל
  • הפחתה בכאבי גב
  • חיזוק רצפת אגן ומניעה של בריחת שתן
  • חיטוב ובניית שריר
  • ירידה באחוזי השומן של הגוף
  • צמצום משמעותי בהיקפי הגוף
  • חיוניות ושיפור בתחושה הגופנית
  • ירידה ברמת המתח
  • העלמת צלוליטיס
  • ועוד

על אימון גופני ואסתמה

כ – 100,000 אנשים בישראלים סובלים מאסתמה, מחלה דלקתית עם היבטים אלרגיים הגורמת לכיווץ של דרכי הנשימה ולקשיי נשימה באופן התקפי וכתוצאה מחשיפה לאלרגנים, סטרס, וגורמים נוספים. מחקרים רבים מצביעים על כך, שעל אף שהסובלים מאסתמה נוטים להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית כמו ריצה, העלולה לגרום להתקף של קוצר נשימה – פעילות גופנית מתאימה דווקא מחזקת את הגוף והשרירים, משפרת את תסמיני המחלה והופכת את התקפי קוצר הנשימה נדירים יותר. ההמלצה לאימון גופני עבור חולי אסתמה היא כזה שנמשך כעשרים דקות, בעצימות של 60% – 80% מדופק מרבי, מבלי לזרז את קצב הנשימה באופן דרמטי.

EMS – בדיוק מה שאתם צריכים

אימוני כושר ב – EMS Club הם מושלמים גם עבור שיפור במחלת האסתמה. האימונים, העושים שימוש במכשיר יחודי השולח גירוי חשמלי באמצעות חליפה המצויידת באלקטרודות ומעבירה פולסים בו זמנית לעשר קבוצות שרירים תוך כדי תרגול. שומרת על עצימות מתאימה ועל קצב נשימה תקין, ומאפשרת שיפור במדדי בריאות רבים, לצד ירידה במשקל, שיפור ביציבות, שיפור בבריאות באופן כללי – גוף בריא יותר ושמחת חיים מוגברת.

לצד השיפור הצפוי בהתקפי האסתמה, תשמחו לגלות הצרת היקפים כבר בששת שבועות האימון הראשונים שלכם, הרזיה, ועוד השפעות שתשמחו לגלות.וכל זה – באימון של עשרים דקות, רק פעם אחת בשבוע

תתקשרו אלינו – אנחנו מחכים לכם!

רשת מועדוני הכושר EMS Club בפריסה ארצית, מציעה לכם אימון היכרות במחיר מוזל של 110 ש"ח בלבד כך שתוכלו לנסות את שיטת EMS ולחוש מיד ביתרונות שלה. האימון בנוכחות מאמן כושר אישי, שיתאים את האימון למגבלות שלכם, וישמור על הבריאות, הבטיחות, והאינטנסיביות הרצויה של התרגול.

התקשרו אלינו, וקבעו את אימון ההיכרות שלכם וצוות מאמני הכושר בסניף נתניה וברחבי הארץ יבנו תוכנית המותאמת לצרכיכם – כבר עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *