אימונים לגיל השלישי – עופר מאור משתפת

EMS clubEMS0 Comments

אימוני ems לגיל השלישי

ראש צוות מאמני הכושר כאן אצלנו ב-Ems Club היא עופר מאור הנהדרת, שהתראיינה היום לרשת א' קול ישראל וסיפרה על כמה חשובים האימונים גם (ובעיקר) בגיל השלישי.

בראיון מציגה עופר את שיטת האימון של EMS עצמה, את האפקטיביות שלה ואת הרקע שלה, וגם נותנת דגש על היעילות של האימון בפן הרפואי והשיקומי וביעילותו בטיפול נגד פציעות, פריצות דיסק, בעיות גב וכאבים למיניהם.

עופר מספרת על היתרון שהופך את EMS למושלם לבני הגיל השלישי והוא אימון עם אפס פציעות. מכיוון שבמהלך האימון אין שום העמסה על הברכיים, על הרגליים או על הגב, ואנו מבצעים אימון עם תרגילים פשוטים (כאשר האימון מותאם במיוחד לבגיל השלישי), ולכן אין סיכוי להיפצע או לגרום נזק כפי שאימון עם מכשירים בחדר הכושר עלול לגרום. יתרון נוסף הוא החיזוק שאנו מקבלים לשרירים הטבעתיים, למקרים של צניחת רצפת האגן ועוד. לכן הכרחי, במיוחד בגיל הזה, לתת כל הזמן התנגדות לשריר על מנת לחזק אותו ולמנוע את הבעיות הללו. עוד מציינת עופר כי עבודה מוקדמת עם EMS יכולה למנוע מבעיות להופיע בגיל מאוחר יותר.
בתוכנית תשמעו על ההבדל בין שני סוגי האימון ב-EMS, אימון הכוח העצים ואימון מטבוליזם, השונה בתכלית מהראשון, וזה המתאים לגיל השלישי.

רוצים לדעת עוד? להאזנה לתוכנית המלאה, לחצו כאן (החל מדקה 3:12)

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *