האם אימון ברשת EMS CLUB משפר את השינה?

Ems Clubבריאות2 Comments

האם אימון EMS משפר את השינה

מי שסובל מהפרעות שינה, כמו נדודי שינה, נחירות או דום נשימה בשינה, יודע עד כמה שינה טובה ורצופה היא חשובה לערנות ולאיכות הפעילות במהלך היום. אחת הבחירות החשובות שתוכלו לקבל לטובת שנת לילה טובה ורציפה, היא שגרת פעילות גופנית קבועה. מחקרים רבים מצאו קשר בין פעילות גופנית לשינה איכותית, ושגרת האימונים ב – EMS CLUB מבטיחה מסגרת אימונים שנוח להתמיד בה, שתוכל להשפיע על הבריאות באופן כללי וגם על איכות השינה. כל הפרטים – לפניכם.

פעילות גופנית סדירה משפיעה באופן ישיר וגם עקיף על איכות השינה

גורמים רבים משפיעים על איכות שנת הלילה שלנו, ביניהם משקל הגוף והבריאות הגופנית, מצב הסטרס והעומס ביום יום, כמו גם היכולת שלנו לאפשר את השלווה הנדרשת להירדמות איכותית, ועוד רבים. מחקרים רבים מצאו כי פעילות גופנית סדירה שמבוצעת באופן שאינו יוצר עומס רב על השרירים והשלד, משפרת את איכות השינה באופן משמעותי. קיימים שני כללים לשגרת אימונים גופניים כך שתסייע לשנת לילה טובה: האחד הוא, כאמור, עומסים מבוקרים בהתאם ליכולת; והשני הוא – תום האימון לכל הפחות שעתיים לפני שעת השינה.

חשוב לציין עוד, כי הפעילות הגופנית מסייעת לשנת הלילה רק כאשר היא מבוצעת באופן סדיר – רק אז, נוכל ליהנות משלל היתרונות שהאימונים מביאים לחיינו, כולל כושר משופר, יציבות, גמישות וכוח, גוף בריא יותר, ומצב רוח מרומם.

ההשפעה העקיפה של שגרת אימונים סדירה על איכות השינה גם היא משמעותית – הפרעות שינה מרובות, ביניהן זו הנחשבת מסוכנת, היא דום נשימה בשינה (Sleep Apnea), מושפעות ממשקל הגוף והן נפוצות יותר באופן משמעותי באנשים בעלי משקל עודף ובאנשים בעלי כושר גופני נמוך. הפעילות הגופנית, אשר משפיעה על משקל הגוף, מפחיתה את הסיכון לדום נשימה בשינה ומיטיבה את מצב הנחירות בחלק ניכר של המקרים.

אם כבר פעילות גופנית – נסו את שיטת EMS CLUB

הפעילות הגופנית המועילה לשנת לילה טוב, חייבת להיות דבר שבשגרה; אבל רבים מאיתנו מתחילים להתאמן – בהליכות ערב נעימות לצלילי מוזיקה אהובה, במינוי לחדר הכושר הקרוב לבית, או בהחלטה לגשת לבריכת השחייה הקרובה ולהתמיד בשחייה – אולם ביותר מ – 90% מן המקרים, אנחנו לא באמת מצליחים להתמיד באימונים. על מנת למצוא שיטת אימונים שתוכלו להתמיד בה, חשוב שהאימונים יתאימו לכם בדיוק, ויבוצעו בשעות ובמסגרת זמנים שתסתדר היטב עם השגרה שלכם. אימון ברשת EMS CLUB היא בדיוק מה שאתם צריכים  – אימון כושר אישי פעם בשבוע, במשך 20 דקות, להשגת תוצאות מיטביות הן מבחינת הבריאות והן בהיבטי הדיאטה ושריפת הקלוריות. החדשות הטובות הן, שתוכלו לקבוע את שיעור ההיכרות שלכם כבר עכשיו – התקשרו והתחילו להתאמן עם מאמן כושר אישי שיבנה עבורכם תוכנית המותאמת לצרכיכם!

2 תגובות על “האם אימון ברשת EMS CLUB משפר את השינה?”

    1. EMS club

      שלום אדלינה, אנחנו מזמינים אותך לקבל מידע נוסף על האימון בטלפון: 2338* או לשלוח למייל: info@emsclub.co.il. נשמח לעזור לך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *