האם אימון EMS יכול למנוע התקררות?

Ems Clubבריאות0 Comments

מחקרים רבים כבר מראים בבירור, כי הפסקת עישון ושגרת פעילות גופנית קבועה הם שני המשתנים הקשורים באופן הברור ביותר לתוחלת חיים גבוהה יותר. אם אתם לא מעשנים אבל עדיין לא מצאתם מכון כושר להתאמן בו – חשוב שתכירו את מכון הכושר EMS club – המציע אימון באורך 20 דק', פעם בשבוע בליווי מאמן כושר אישי.

בזמן שאנחנו לא בטוחים כי אימון אחד ברשת EMS club ירפא אתכם מההתקררות שאתם לוקים בה כרגע – אין ספק כי מי שבוחר להתאמן באופן קבוע, באימונים שמתאימים לו ובאינטנסיביות עולה – יחלה פחות.

EMS ומערכת החיסון

עשרות מחקרים שנערכו ב-20 השנים האחרונות, מעלים ללא ספק כי פעילות גופנית יש בכוחה להגן, למנוע ולעכב מחלות רבות, ושגרת אימונים גופניים היא חשובה לכל אחד ואחת. הנה כמה מהתועלות שנמצאו:

  • פעילות גופנית מסייעת בשמירה על מערכת הלב וכלי הדם, מפחיתה את הסיכון לטרשת נפוצה ומסייעת להפחית רמות של טריגליצרידים, שומנים ו – LDL (כולסטרול) בדם
  • פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לתסמונות מטבוליות, בכללן סוכרת
  • פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לדלדול בעצם, אוסתיאופניה ואוסטיאופורוזיס
  • פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון ללקות בסוגים מסויימים של סרטן, כמו סרטן המעי הגס
  • פעילות גופנית מסייעת לשמור על רמה קוגניטיבית גבוהה, על איכות החשיבה והזיכרון, גם בגילאים מבוגרים
  • פעילות גופנית מסייעת למנוע מחלות נפש כמו דיכאון, ומשפרת את מצב הרוח
  • בנוסף לכל אלה – נמצא במחקרים רבים, האחרון שבהם משנת 2009, כי פעילות גופנית משפרת את פעילות מערכת החיסון, ואף משפרת את יעילות חיסון השפעת.

איך אימון EMS מונע התקררות?

כאמור, פעילות גופנית משפרת את פעילות מערכת החיסון, מפחיתה את הסיכון לחלות במחלות חורף ומעלה את התנגדות הגוף למחלות. זאת, בשל תפעול אופטימאלי של מערכות הגוף (ולא רק מערכת החיסון). אם כן, בחורף, כשאנחנו נחשפים לוירוסים האופייניים להתקררות – הגוף חזק ועמיד יותר כשהוא בכושר.

מבין כלל הדרכים לשמור על כושר, אימונים ב- EMS club הם מהיעילים והנוחים ביותר. כפי שציינו, האימונים נערכים רק עשרים דקות ורק פעם בשבוע – כך שקל ונוח לשמור על שגרת אימונים – גם בלוח הזמנים האופייני העמוס שלנו כיום, ואפילו בימי החורף הקרים, בהם הדבר האחרון שמתחשק לנו לעשות הוא לצאת לריצה או לאימון כושר.

לרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בפתח תקווה ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *