הזדמנות עסקית להקמת עסק רווחי בתחום הכושר עם מכשירי EMS!

EMS clubEMS, בריאות, כושר0 Comments

מכשירי EMS

ישנם לא מעט אנשים שחיים ונושמים ספורט מאז שהם זוכרים את עצמם. אם גם אתם מהאנשים הללו, בין אם יש לכם עסק קיים שאתם רוצים לשדרג או בין אם אתם מתחילים מאפס, הנה ההזדמנות שלכם לקחת את האהבה לתחום ולהפוך אותה לעסק רווחי בעזרת מכשירי EMS! אז רגע, לפני שנתחיל לדבר על ההזדמנות, בואו נבין במה מדובר ואיך אתם יכולים להשתלב בזה.

מהחלל אל כדור הארץ

כבר כמה שנים שמכשירי EMS שינו את ייעודם ההתחלתי ומשמשים כיום כשיטת אימונים יעילה לחיטוב ולחיזוק הגוף, אך יש לזכור כי לאותם מכשירים היסטוריה ענפה ומוצלחת, והם בכלל התחילו את דרכם בנאס"א, כאשר נדרש פתרון למנוע משרירי האסטרונאוטים ששוהים בחלל מלהתנוון בעת השהות הארוכה ללא כוח הכבידה שמספק התנגדות לשריר. המכשירים הללו עשו אז בדיוק את מה שהם עושים היום למתאמנים, מחקים את ההתנגדות הטבעית בצורה מלאכותית וגורים לשריר לפעול את פעולתו הטבעית, רק בצורה מוגברת. בדרך זו, ניתן לחזק את השריר גם מבלי להפעיל עליו שום עומס או לסכן אותו.

גם בשימוש רפואי

אם אתם קוראים את הפסקה הזו וחושבים "רגע, אז זה אומר שזה מתאים גם לאנשים עם מוגבלויות, קשיים או פציעות שמקשות עליהם להתאמן!", אז קודם כל, כנראה שאתם באמת יזמים אמתיים ומקומכם איתנו! ושנית, אתם צודקים לחלוטין. השימוש הבא של מכשירי EMS  נכנס בתחום הפיזיותרפיה ורפואת הספורט. גירוי השריר בצורה חיצונית מאפשרים לאנשים עם כאבים או פציעות להתאמן בצורה שלא מסכנת את השריר אך מאפשרת לחזק אותו, מה שהופך את האימון לבטוח במיוחד גם עבור בני הגיל השלישי, שרוצים לשמור על חוזק ובריאות הגוף, מבלי להסתכן בפציעות שהופכות חמורות הרבה יותר בגילאים מבוגרים.

ואיך אתם נכנסים לתמונה?

טוב ששאלתם! אנו מאפשרים כיום לכל יזם או בעל חלום להתפתח בתחום הכושר, לקחת חלק במהפכה המדהימה של EMS  בישראל. רשת EMS Club, הרשת המובילה בישראל לאימוני EMS,אימוני כושר אישיים, פותחת שעריה לזכיינים נוספים המעוניינים לפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ולהנות משלל יתרונות משמעותיים, הכוללים:

  • ליווי מלא מצוות מקצועי במהלך תהליך ההקמה
  • עזרה בבחירת אתרים, הקמת הסניף, שיווק ומכירות וניהול
  • כל הציוד ומהכשירים הנדרשים לאימון EMS, הכולל חליפות, מכשירים, עמדות עבודה ועוד
  • תמיכה פרסומית
  • מאגר לידים ללקוחות באזור הסניף שלכם
  • כלים תקשורתיים לשיווק נכון ועוד!

 

אם גם אתם תמיד חלמתם להתפתח, לצמוח, להקים עסק רווחי ומכניס בתחום החלומות שלכם, את ההזדמנות הזו, לא כדאי לכם לפספס. >>לחצו כאן לקבלת פרטים נוספים!<<

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *