טיפים לאימונים מבלי להיפצע

Ems Clubכושר0 Comments

טיפים למניעת פציעות

רבים הבוחרים בשגרת אימונים משוכנעים כי פציעה היא הכרחית ומהווה חלק בלתי נפרד משגרת האימונים אך הדבר אינו נכון. בכתבה הבאה נביא בפניכם טיפים לאימון אפקטיבי ללא פציעות.

מנוחה נחשבת לחלק חשוב באימון

כן, זה עשוי להישמע קצת מוזר אבל מנוחה נחשבת לחלק אפקטיבי בשגרת האימונים. כאשר הגוף עובד כ"כ קשה צריך גם לדעת לנוח. ישנם אנשים העשויים לגלות התמכרות לספורט ולכן חשוב מאד לדעת לנוח על מנת להתאושש.  בעקבות האימון הושקעה לא מעט מאמץ ועל מנת לא למצוא את עצמכם מתישים את הגוף וגורמים לפציעתו חשוב לדעת לעצור לטובת מנוחה. אם תמצאו את עצמכם מתאמנים ללא מנוחה מתאימה, הדבר עשוי לפגוע בשגרת האימונים שלכם ולהוביל לפציעות חמורות אשר יגרמו לכם להפסיק את האימונים לטובת זמן החלמה. אם אינכם מעוניינים בכך, הרי חשוב מאד להקדיש זמן למנוחה נכונה משגרת האימונים על מנת לצבור כוחות.

הכניסו את הגוף לפרופורציה

מתאמנים רבים מוצאים את עצמם עובדים שעות רבות בחדר הכושר ושוכחים להיצמד לתוכנית האימונים המקורית. בשעה בה הם רואים את יתר המתאמנים משקיעים לא מעט אנרגיה הם רוצים להגיע למרחקים ארוכים. עם זאת, הדבר עשוי לבוא על חשבון היכולת שלהם ועל חשבון עבודת השרירים ברגליים.

 מתאמנים רבים משוכנעים כי אין צורך לעבוד על שרירי הרגליים בשל העובדה כי ישנם חלקים אחרים בגוף שניתן להשקיע בהם. מתאמנים רבים אוהבים להשקיע בפלג הגוף העליון ולוותר על עבודת רגליים אבל מדובר בעבודה הכרחית המסייעת במניעת פציעות ספורט הנגרמות מפעילות אירובית.

על מנת לבצע את האימונים בצורה הטובה ביותר יש להיעזר בפיזיותרפיסט

מלאכת האימונים עשויה לגזול מכם לא מעט זמן וגם כוחות. אם אתם חשים מותשים רצוי לפנות לקבלת טיפול מטעם פיזיותרפיסט ספורט בתל אביב על מנת להחזיר לכם את הכוחות. פיזיותרפיסט ספורט מקצועי ובעל ניסיון רב יסייע לכם במתן תרגילים שונים ושחרור הגוף כך שתוכלו לשוב אל האימונים . ניסיונו הרב של הפיזיותרפיסט יבוא לידי ביטוי בקצב ההתאוששות שלכם.

כאן הניסיון משחק תפקיד משמעותי למדי וחשוב ביותר לבחור באיש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.

אימון ב-EMS club מקל על השרירים

אימון כושר ברשת EMS club הוא אימון באורך 20 דק', פעם בשבוע, מדובר באימון שלא מפעיל לחץ על השרירים והוא טוב לשיקופ ציעות והתמודדות עם כאבי גב. אנו מזמינים אתכם לקבוע אימון היכרות כבר עכשיו: : 2338* 

וצוות מאמני הכושר שלנו ירכיבו עבורכם תוכנית המותאמת לצרכיכם ללא הפעלת מאמץ על השרירים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *