כידוע גוף האדם הוא מכונה מופלאה, כזו שיודעת עלינו הכל. כאשר אנו שומרים על המכונה הזו היא משרתת אותנו נאמנה לאורך שנים ארוכות מאד, אך לעיתים קרובות אנו שוכחים לתחזק אותה ועם הזמן פשוט מגיעים להזנחה. השמנת יתר אינה משפיעה רק בהיבט הנפשי או על המראה החיצוני, תוצאות ההשמנה ניכרות גם בפן הפיזי ומתבטאות לא פעם בפגיעה בריאותית חמורה: הפרעות לב, מערכת נשימה, מערכת עיכול, שרירים ועצמות ועוד. אז מה עושים, כיצד מצליחים לבצע דיאטה מהירה ונכונה? התשובה פשוטה, עובדים קשה.

מפחיתים שומנים

מתחילים בשינויים מרחיקי לכת בתפריט האישי שלנו, מוציאים החוצה את כל המאכלים נוטפי השומן ומוותרים גם על מתוקים, בעיקר על שתייה קלה העמוסה סוכרים. במקביל מבקשים מתזונאית להרכיב לנו תפריט בסיסי, נוח וקל להכנה שנוכל לעמוד בו, תפריט זה חייב להכיל ויטמינים, מינרלים, חלבונים, פחמימות וגם מעט שומנים כאשר כולם מתחלקים בצורה הנכונה והמאוזנת ביותר.

מים, מים ועוד קצת מים

שתייה מרובה של מים מסייעת רבות בשמירה על גופנו. המים שומרים על חיוניות ועירנות, על עור הפנים והגוף, על המערכות הפנימיות ובעיקר מגנים עלינו מפני התייבשות, זהו הנוזל החשוב ביותר שאנו צורכים ויש להרבות בו. יש לזכור כי ריבוי מים מסייע גם בהפחתת תחושת הרעב.

ספורט כחלק משגרת היום יום

הכניסו ספורט אל החיים שלכם לא כאירוע חד פעמי אלא כשגרת יום יום. ריצה, הליכה, אירובי, שחייה או כל פעילות אחרת. אל תוותרו עליה בשום אופן ואל תחפשו תירוצים, עם הזמן תחושו בהבדל העצום בגופכם שמתחיל להיות קליל יותר וחזק יותר. הספורט הוא ברכה של ממש לכל מערכות הגוף והוא יסייע לכם לא רק לאבד קלוריות אלא גם לחזק את מערכות השרירים למשל שהלכו והוזנחו בעבר בעקבות ההשמנה.

שילוב בין תזונה נכונה לאימוני כושר הדרגתיים

לא די לבצע שינוי תזונתי או להכניס ספורט לחיים. על מנת לקבל תוצאות אמיתיות ומהירות יש לשלב בין השניים, לעשות זמן לספורט קבוע בלו"ז היומי שלכם ובמקביל לשנות את אורח החיים בתחום התזונה ולהרבות במים. השילוב בין תזונה נכונה לספורט מוביל לתוצאות מדהימות. זוהי דיאטה מהירה באמת, למביני עניין.

על EMS כבר שמעתם?

אימוני EMSהאימונים הפופולריים ביותר בעולם, הם בעצם השילוב האידיאלי בין תרגילים המפעילים את כל מערכת השרירים בגוף. אימונים אלו מאפשרים לחולל מהפכה בגופנו ונחשבים למתאימים במיוחד עבור אלו שאינם רוצים להתייסר בדיאטה ארוכה אלא בסגנון של דיאטה מהירה המאזנת בין אוכל לספורט ולמנוחה. 20 דקות אימון זה כל מה שנדרש מכם על מנת לבצע כושר הפועל על הגוף כולו עם תוצאות מהירות פי 18 מכל אימון אחר. בקשו ממאמן הכושר שלכם לבנות לכם תוכנית אימון.