התות הוא פרי נפלא, טעים ומתוק. בניגוד לחלק מהדברים הטעימים והמתוקים שנוטים להימצא בחיינו, הוא דווקא עמוס ביתרונות בריאותיים ואינו משמין, וכך לא מעלה את רמת נקיפות המצפון בגוף. אנחנו ממליצים לשלב תותים ופירות נוספים בתזונה שלכם על מנת לשמור על חיים טובים, בריאים ומאוזנים, בנוסף כמובן לפעילות גופנית טובה ואימוני כושר אישיים.

  1. 1. תותים ושמירה על המשקל

נמצא במחקר שצריכת תותים באופן קבוע עוזרת לנו לרדת במשקל או לשמור על הקיים. זאת ניתן לזקוף לזכות הכמות הקלורית הנמוכה המצויה בהם, לכמות גדולה של סיבים תזונתיים שמסייעים לתחושת השובע בגוף ולכמות גדולה של תרכובות ביו-אקטיביות חיוניות הנקראות פלבונואידים.

  1. תותים ומראה השיניים

תותים מהווים מקור מעולה לוויטמין C – בשמונה תותים ממוצעים יש יותר מהוויטמין מאשר בתפוז ממוצע. אחת מהסגולות של הוויטמין המפורסם והחיוני הזה הוא שהוא עוזר להילחם בפלאק בשיניים ובכך עוזר להלבנתן באופן טבעי ולמניעה של מחלות חניכיים. הוא עוזר בנוסף גם לשמירה על בריאות העור, מסייע לתפקוד המערכת החיסונית ולמערכות גופניות נוספות.

  1. תותים ותפקוד מוחי

התותים אוגרים בתוכם לא מעט נוגדי חמצון, שלהם יתרונות רבים מספור, וביניהם גם עזרה לשיפור היכולות הקוגניטיביות של המוח ואיכות הזיכרון. יתרון זה בא לידי ביטוי גם בגיל צעיר וגם ככל שמתבגרים. תמיד טוב לשמור על צלילות ועל תפקוד קוגניטיבי גבוה וחד.

  1. תותים הם סופר-פרי

לתותים יתרונות בריאותיים רבים. את חלקם כבר ציינו, אבל בהחלט יש עוד לציין. הם מספקים לגוף שלנו כמות טובה של אשלגן וחומצה פולית, הם מורידים את רמת הכולסטרול הרע, רמת הדלקתיות ולחץ הדם, ובכך עוזרים למנוע מחלות לב. בנוסף הם גם עוזרים לשמור על רמות סבירות של סוכר בדם ומגנים מפני סוכרת ותנגודת אינסולין. במידה ותאכלו מספר תותים לפני ארוחה מלאה בפחמימות וסוכרים, ההשפעה שלה על רמת הסוכר בדם תפחת והגוף יצטרך להפריש פחות אינסולין.

רשת מכוני EMS club מזמינה אתכם לערוך אימון כושר בליווי מאמן כושר אישי באחד מהסניפים שלנו בפריסה ארצית. התקשרו כעת 2338* על מנת להתחיל להתאמן בשיטה, לבנות שריר, להצר היקפים ולשפר את הבריאות.

לרשת צוות של מאמני כושר בבאר שבע וברחבי הארץ.