נכנסים לכושר – הזדמנות עסקית עם EMS club

Ems ClubEMS0 Comments

אם בעבר יותר ויותר אנשים היו מעוניינים לעסוק כשכירים, הרי שכיום מסתמנת מגמה הפוכה: רבים מעוניינים להשקיע את המשאבים שלהם בפיתוח האישי, ולא בפיתוחו של בית עסק עבורו הם עובדים. כך, לא מעט אנשים צעירים בתחילת דרכם העסקית והמקצועית, מחפשים אחר הזדמנויות עסקיות מוצלחות המאפשרות להם לפעול כעצמאיים. שיטת הזכיינות היא אחת מאותן הזדמנויות, וכעת היא זמינה לכם גם עם רשת EMS club!

השיטה שכעת מעוררת סקרנות רבה בקרב המתאמנים פותחה בנאס"א. מטרת העל של הפיתוח הייתה להבטיח לאסטרונאוטים למרות חוסר כוח הכבידה, כי הם יוכלו להפעיל את השרירים שלהם ללא כל מגבלה. הדרך לעשות זאת הייתה באמצעות גירוי שרירים חשמלי.

כיום, בעידן המודרני, החשיבות והמודעות לאורח החיים הבריא נמצאת בשיאה, ולכם יש הזדמנות להנגיש את אותו אורח חיים לקהל המתאמנים! התירוץ השולט – מחסור בזמן, כבר אינו רלוונטי! כך, יותר ויותר מתאמנים יכולים להיכנס אל מעגל האימונים וליהנות מתוצאות נפלאות ופעילות דינאמית. לשלם על מנוי שנתי לחדר הכושר מבלי לפקוד אותו? לא עוד!

רוצים לשמוע עוד? לפרטים הקליקו 

היתרון המשמעותי ביותר של השיטה: אפקטיביות!

אימון אחד בשיטת ה-EMS שווה ערך באפקטיביות שלו ל-4 שעות אימון בחדר הכושר!  מרכיב הכוח באימון זה מבחינת גיוס יחדות מוטוריות הינו גבוה ביותר בהשוואה לכל אימון אחר ולכן נתחזק מאוד בטווח זמן קצר ביותר ומתאים לכל מתאמן באופן אישי – על פי צרכיו ומטרותיו. על כן, לאחר היכרות עם כל מתאמן, תבוסס תכנית המתמקדת באימון כוח, טיפול בכאבים ושיקום פציעות, או אימון להצרת היקפים וחיטוב הגוף.

הפוטנציאל העסקי שיש באימוני EMS

מי קהל היעד המתאים לזכיינות ברשת?

  • יזמים צעירים בעלי מוטיבציה גדולה להצליח
  • מאמנים ומנהלים בעלי זיקה לעולם הכושר או הבריאות
  • משקיעים מנוסים שרוצים להקים עסק חדש!

EMS club ממשיכה לצמוח, ואותה צמיחה מסחררת היא העדות למוצר האיכותי והשיטה החדשנית שיצרה מהפכה בתחום הכושר והבריאות. אנו גאים להיות המובילים בתחום אימוני ה-EMS כיום בישראל, ומזמינים אתכם להיות חלק מההצלחה!

רשת EMS club ממשיכה להפיץ את הבשורה החדשנית, ולכם יש הזדמנות להפוך לשגרירים של מהפכת ה-EMS! בשונה מחדרי כושר "קונבנציונאלים" המציעים את אותה החוויה ואותו המיכשור לקהל המתאמנים, EMS club מציעה חוויה שונה, עדכנית וכזו ההולמת את קצב החיים הקדחנתי: הפעלת מיקרו סטודיו חדשני  עם אימון בודד של 20 דקות פעם בשבוע!

עם יותר מ-50,000 אימונים בכל חודש, אנו מוכנים לסמן יחד אתכם את היעד הבא ולהרחיב את מנעד האימונים! קהל הלקוחות של הרשת הופך לקהל קבוע ונאמן, כך שבתור זכיין תוכל ליהנות ממינימום הוצאות ומקסימום הכנסות!

זכיינות עם EMS club – מה חשוב לדעת?

משמעות הזכיינות היא שאתם הופכים לחלק ממשפחה גדולה – משפחת EMS club. כבני משפחה, אתם זוכים לליווי מלא ומקצועי, הודות לו תוכלו להעניק את חווית האימון הטובה ביותר לקהל המתאמנים שלכם. נציגי הרשת ילוו אתכם כבר בשלבים המוקדמים של ההקמה, דרך בחירת לוקיישן לסניף ועד המסע השיווקי. מעטפת הפרסומית, השיווקית והמקצועית מלווה אותך כזכיין המפיץ את בשורת אימוני EMS באמצעות מותג ארצי מוביל וחזק!

בנוסף, אנו מספקים לך:

  • עזרה בהכנת תכנית עסקית וביצירת מסמכים הנדרשים לבנק
  • הובלה והתקנה של הציוד אל הסניף שלך
  • סיוע בגיוס אנשי צוות
  • יצירת מערכת לתפעול שוטף
  • הכשרה לניהול מקצועי של הסניף
  • כלי ניהול שיאפשרו לך להשתפר ולהתקדם
  • שיווק ופרסום באמצעות ערוצי היח"צ שלנו
  • ליווי צמוד הניתן על ידי מנהל אזור

כמו כן, תקבלו את כל מפרט הציוד הנדרש הכולל את החליפות והמכשירים המתאימים לאימון הייחודי שהספיק ליצור לעצמו שם עולמי. הציוד בו עושים שימוש באימונים הינו פרי יצירתה של החברה הגרמנית Miha Bodytec. הציוד עומד בתקן של האיחוד האירופאי ובעל אישורי FDA האמריקאי.

רוצים לשמוע עוד? לפרטים הקליקו 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *