מאימון EMS אל המגרש העולמי – ספורטאים מפורסמים שלא יכולים בלי EMS!

EMS clubEMS, כושר0 Comments

ספורטאים מפורסמים מתאמנים באימון ems

כבר סיפרנו לכם פעם בעבר על הפופולריות של אימוני EMS  בקרב ספורטאים מפורסמים, אבל מסתבר שאפילו אנחנו בעצמנו לא ידענו כמה הטרנד הזה ילך ויתעצם. אצנים, שחיינים, רקדנים ואפילו נהגי מכוניות מרוץ – כולם אימצו את שיטת ה-EMS  בכדי לשפר את היכולות הספורטיביות שלהם, ותשמעו מה – זה עובד.

הכירו את הספורטאים המפורסמים

שיטת EMS גייסה אליה את חלק מהשמות הכי גדולים בעולם הספורט. בסרטון הבא, למשל, תוכלו לראות את יוסיין בולט שנחשב כיום לאיש המהיר ביותר בעולם, שזכה ב-11 מדליות זהב מתאמן באימון EMS, כחלק משגרת האימונים הקבועה שלו.

עוד שמות מפורסמים ומרשימים הם רוג'ר פדרר, שחקן הטניס המקצועי שמחזק את הסיבולת שלו עם EMS, וטניסאים מפורסמים אחרים שמחזקים את הזרועות והשוקיים כמו רפאל נדל ובוריס בקר. EMS  פופולרי גם אצל שחקני כדורעף מקצועיים כמו השחקן הפולני ג'ייקוב ג'רוז (שמספר שההשתפרות הדרמטית שלו במשחק התרחשה רק בזכות שגרת האימונים עם EMS), וגם אצל שחיינים כמו האלופה האיטלקייה ולנטינה סבסטיאני. המרוויח העיקרי, כך נדמה, הוא דווקא עולם הכדורגל. מאמן הכושר של נבחרת הכדורגל באיירן מינכן מספר כי "אימוני EMS  מאפשרים להשיג כיווץ עמוק ויעיל יותר של השרירים, מה שמגדיל את פוטנציאל המהירות של השחקנים, כמו גם את הסיבולת". ובמגרש הביתי שלנו ניתן לראות את מירו, הרכש הבולגרי של קבוצת מכבי יבנה, לא מוותר על אימוני EMS כדי לחזק את היכולות שלו

רשימת הספורטאים רק הולכת ומתארכת ואליה מצטרפים מתאמנים חדשים מדי יום: חוסה קלדרון, שחקן הכדורגל של הניו-יורק ניקס, דייוויד היי, אלוף העולם באגרוף במשקל כבד, ג'ון ג'ונס, אלוף העולם באגרוף במשקל קל, אדם וצ'ינסקי, כוכב הכדורסל הפולני, גרגורי ואן דר ויל, המגן של נבחרת הולנד בכדורגל, והרשימה לא נגמרת..

מאימון EMS אל המגרש העולמי – ספורטאים מפורסמים שלא יכולים בלי EMS!

הסיבה ששיטת האימון הזו מתאימה לכל כך הרבה סוגים שונים של ספורט, היא כי ניתן להתאים אותה בדיוק לצרכים הספציפיים של כל אימון, כפי שניתן לראות בסרטון הבא:

 

ועוד סלבס שלא יכולים בלי

האמת היא שלא רק ספורטאים מתאמנים בשיטת EMS, אלא גם מפורסמים רבים אחרים שרוצים לשמור על הכושר ועל הגוף החטוב. ברשימה הארוכה הזו נוכל למצוא את מדונה שמחזקת את צעדי הריקוד שלה בעזרת השיטה, השחקנית ליז הארלי, הדוגמנית היידי קלום, קאריס ואן האוטן שמשחקת את מליסנדרה בסדרת הטלוויזיה המצליחה "משחקי הכס", ואפילו טום הולנד, שנכנס לנעלי ספיידרמן בסרט החדש בסדרה, סיפר כי האימונים לתפקיד היו בשיטת EMS!

מאימון EMS אל המגרש העולמי – ספורטאים מפורסמים שלא יכולים בלי EMS!

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *