אימון במכון כושר מחייב שימוש בנעלי ספורט איכותיות וחזקות על מנת לשמור על יציבות כף הרגל וכדי למנוע פגיעות גופניות וחבלות שונות. יש לזכור כי במהלך האימון מרימים ומניפים משקולות, וקיימת סכנה כי משקולת תיפול על הרגל ותגרום לחבלה ולכאב עז. גם באימוני EMS החדשניים מומלץ להשתמש בנעלי ספורט איכותיות עם סוליה רכה ותומכת, ועם בולמי זעזועים איכותיים. עליכם לזכור כי אימון גופני אינטנסיבי נועד לסייע לכם לחטב את הגוף, לרדת במשקל, ליהנות מדימוי עצמי גבוה ולשמוע על כושר טוב. לכן, יש להגן על מערכת השלד, כפות הרגליים ומערכת השרירים באמצעות נעלי ספורט איכותיות ומתקדמות. כדי לבחור נעלי ספורט לאימונים במכון כושר או לאימון בשיטת ה- EMS יש להקפיד על נעליים מתאימות למבנה כף הרגל ובהתאמה לסוג הפעילות הספורטיבית.

היכן לקנות נעלי ספורט איכותיות?

כאמור, קניית נעלי ספורט לאימון במכון כושר מחייבת התאמה מושלמת של הנעל למבנה כף הרגל. בנוסף, יש לבחור את נעלי הספורט בהתאם לסוג הפעילות בה עוסקים, עליכם לזכור כי באימונים בחדר כושר עוברים בין תחנות שונות, ובמהלך האימון מבצעים מגוון פעולות כמו חימום לפני התחלת האימון, מתיחות לפני ואחרי האימון, ריצה על הליכון, הרמת משקולות, ועוד מגוון תרגילים אירוביים, ותרגילים לחיזוק השרירים ולהגדלת נפח שרירים. לכן, חשוב לפנות רק לחברה מקצועית המשווקת נעלי ספורט בהתאמה מלאה לסוג הפעילות הגופנית בה עוסקים ולפי מבנה כף הרגל והתמיכה הנדרשת.

נעלי ריצה רגילות אינן מתאימות לאימון במכון כושר לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי בחנות המתמחה במכירת נעלי ספורט לאימונים אינטנסיביים בחדר כושר. יש לציין כי הדגמים החדשים של ניו באלאנס 990 מתאימים במיוחד לאימוני חדר כושר ו- EMS כיוון שהנעליים מספקות חווית ריצה רכה ונעימה תודות לסוליה הרכה והתומכת, ובולמי הזעזועים המתקדמים שמספקים את ההגנה המושלמת לכף הרגל והשלד.

פעילויות שונות בחדר הכושר

חדרי כושר מציעים מגוון חוגים ופעילויות למתאמנים, וניתן לבחור אימוני ספינינג, אימון אירובי על מזרנים ובאמצעות משקולות קלות, אימון בחדר כושר מאובזר עם מכשירים המיועדים לשיפור סיבולת לב ריאה, חיזוק שרירים וחיטוב הגוף, קיק בוקסינג, פילאטיס, יוגה ועוד. אגב, כדאי לדעת כי כיום רבים בוחרים באימוני EMS, שיטת אימון שפותחה במקור בנאס"א עבור האסטרונאוטים. באמצעות השיטה החדשנית ניתן להתאמן פעם בשבוע למשך עשרים דקות במקום 3-4 אימונים בחדר כושר רגיל.

מגוון החוגים והפעילויות בחדרי הכושר מחייב אתכם לנקוט אמצעי זהירות ולרכוש נעלי ספורט איכותיות ועמידות כמו ניו באלאנס 990, נעל ספורט מתקדמת ועתירת טכנולוגיות המיוצרת בעבודת יד. ניתן לרכוש מגוון דגמים של ניו באלאנס 990 לנשים ולגברים, הנעל מיוצרת מעור איכותי עם רשת ומגיעה ברוחב שונה ומתאימה לכל המתאמנים ללא קשר למשקל גופם.