שיקום שריר לאחר פציעה – המתאמן רונן פפו משתף

EMS clubEMS, בריאות0 Comments

שיקום שריר לאחר פציעה

כשרונן פפו נפצע בהתקלות עם מחבלים בידו הימנית, הוא לא ידע כיצד להמשיך מכאן. במשך כל חייו, המראה החיצוני והבריאות שלו היו חשובים לו, אך לפתע, כאילו ונלקח דבר ממנו.

לאחר הפציעה

"עד שנפצעתי" מספר רונן "הייתי מבלה המון שעות בחדר הכושר. לאחר הפציעה, השרירים פתאום החלו להדלל, להיות רפויים". בניסיון לחזור לשגרתו הקודמת, למרות שעל פי פציעתו הוגדר רונן כקטוע יד, ניסה למצוא פתרונות לאימון שיאפשר לו לחזור אל תחביב הכושר שכל כך אהב. "לא מצאתי פתרון הולם" הוא אומר וממשיך: "לא יכולתי להרים את המשקל הנחוץ כדי לפתח את השריר בצורה הנכונה". יאושו של רונן גבר עד שנודע לו על שיטת EMS, שיטה שמאפשרת לעבוד בצורה חשמלית על השריר (בדומה לטיפול פיזיותרפי לשיקום פציעות), וכך אין צורך להציב משקל עודף ומסוכן על השריר הפגוע. שיטה זו יכולה לסייע ללאנשים רבים עם מוגבלויות, פציעות וכאבים, משום שהיא בטיחותית לגמרי ולא מעמיסה עומס מיותר על האזור הפצוע, ובכך לא מסתכנת בהחמרת המצב.

בהתלהבות רבה רונן מספר לנו: "אימון EMS נתן פתרון אולטימטיבי עבורי כאדם עם מוגבלות, לפתח את השריר בצורה ישירה, בלי הצורך להרים משקולת כדי לתת עומס על השריר".

זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון

 

אל האימון הראשון הגיע רונן ספקני וחושש. "בהתחלה הייתי מאד מאד סקפטי, ואז עשיתי אימון ניסיון, הרגשתי את השרירים עובדים, אמרתי אוקיי – ייתכן ויש פה משהו". ואכן, שיטת EMS לא אכזבה אותו והוא ממשיך ומספר "כבר בחודש הראשון הרגשתי את השריר מתחזק! 20 דקות אימון, פעם אחת בשבוע בלבד, שווה ערך לשעות ארוכות בחדר כושר".

ואיך הוא מסכם את החוויה? בעיניים מחויכות אומר לנו רונן "היום אני כבר אחרי 4 חודשי אימון. מרגיש נפלא!".

 

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *