שיטת הכושר שמשגעת את העולם! רשת EMS club – שנתיים למהפכת הכושר בקרית חיים!

Ems Clubכושר0 Comments

מאמן כושר אישי בקריית חיים

שנתיים של פעילות בקריית חיים לצד מאות לקוחות שעשו שינוי מהותי בחייהם מהווים נקודת ציון שחייבים לחגוג אותה ומה טוב יותר ממסיבת צהריים ביום שישי המאפשרת לחשוף את הבשורה לעוד ועוד אנשים.

אימון בשיטת EMS- Electric Muscle Stimulation (ובעברית: גירוי שרירים חשמלי) משגע את העולם. במקור פותחה השיטה עבור NASA, שביקשה לאפשר לאסטרונאוטים שלה לבצע פעילות גופנית גם בהיותם סגורים בחללית. בהמשך אומצה השיטה לטובת טיפולי פיזיותרפיה ושיקום פציעות ועד מהרה התגלו היתרונות המשמעותיים של EMS כמתאימים הן לספורטאים מקצועיים דוגמת יוסיין בולט ואחרים וכן לכלל הציבור והשיטה צברה מעריצים ומשתמשים רבים.

רשת EMS Club בישראל, עושה שימוש במכשירי האימון מבית misha bodytec, חברה גרמנית המובילה בתחומה, שפיתחה לפני כ 15 שנים מכשירי אימון המשלבים בין הפולסים לפעילות ספורטיבית, היחידה שעושה שימוש בטכנולוגיית red right, מכשיריה מאושרים ע"י ה FDA האמריקאי וכן שבאירופה קיימים למעלה מ-3,000 סניפים.

מה שמיוחד באימון בשיטה הוא שכל אימון מותאם ללקוח ומלווה ע"י מאמן כושר אישי. שיטת האימון מציעה שני סוגי אימון, אימון כוח התורם לבניית שריר, מיצוק, חיטוב, יציבה, קורדינציה וחיזוק שרירי ליבה ואימון מטבוליזם התורם לחילוף חומרים, שריפת שומנים, איזון הורמונלי והעלמת צלוליטיס. אימון בשיטה מחזק את שרירי הליבה ותורם להפחתה משמעותית של כאבי גב וכן חיזוק רצפת אגן אצל נשים, ומתאים למגוון רחב של מתאמנים וגם לסוגים רבים של ספורטאים, כיוון שניתן להתאימו בדיוק לצרכים הספציפיים של כל אימון ומאומן על פי התאמה אישית.

האימון האפקטיבי מאפשר להסתפק באימון שבועי אחד קצר של 20 דקות וליהנות מגוף מחוטב ובריאות משופרת. מטרת האימון, מעבר לחיטוב, לעיצוב, לשריפת הקלוריות ולהצרת היקפים, הוא לחסוך בזמן, משאב החסר לכולם באורח החיים המודרני. באירוע יתקיימו הדגמות לאימון בשיטה.

אז בואו תצטרפו למהפכת הכושר!

שיטת הכושר שמשגעת את העולם! רשת EMS club - שנתיים למהפכת הכושר בקרית חיים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *