מכות מצרים – שש ה"מכות" של כל מתאמן

Ems ClubEMS0 Comments

5 מכות של מתאמן

חשוב שתדעו – אימון לא נכון, או תמיכה לא מספקת בהרגלי חיים נכונים מחוץ לשעות האימון יפגעו בתוצאות האימון שלכם. לכבוד חג הפסח הממשמש ובא – אספנו את הטעויות הנפוצות של מתאמנים, אשר פוגעות בתוצאות האימון ובשגרת החיים הבריאה שלכם – והנה הן לפניכם.

אל תספרו קלוריות

שיטת "ספירת הקלוריות" היא מיושנת, גם במהלך האימון ובמיוחד בדיאטה שלכם. יש מוצרי מזון המכילים "קלוריות ריקות", ויש מוצרי מזון עתירי קלוריות שהם בריאים ונדרשים לגוף הבריא (כמו למשל אגוזים או אבוקדו). אכלו בריא, מגוון, מאוזן, והכי חשוב – לא יותר מידי, ואל תשכחו לוודא שאתם צורכים די ירקות, סיבים תזונתיים, פחמימות מורכבות, וחלבונים לבניית השריר, ממקורות שונים, בדיאטה היומית שלכם.

אל "תיתקעו" על אימון מסוים

כמו בתפריט היומי, כך גם באימונים מומלץ מאוד לגוון. הגיוון בתרגילי האימון יאפשר הפעלה של קבוצות שריר שונות בדרכים שונות, ויתרום לבניית השריר, לכוח, לגמישות וליציבות שלכם.

אל תתאמנו חזק מידי

גם באימון, כמו בכל דבר אחר בחיים, ההדרגתיות היא מילת המפתח. חשוב לבנות שגרת אימון בריאה ומאוזנת, שתאפשר לכם בניית כוח וגמישות בתהליך הדרגתי. אל "תלכו על כל הקופה" כבר באימון הראשון – מוטב שתאפשרו לעצמכם יותר חזרות על תרגיל ברמת קושי בינונית, מאשר שתהרגו את עצמכם עם אימון שאינו מתאים לרמה שלכם. אגב, בשיטת האימונים של EMS CLUB, מאמן כושר אישי בונה לכם תכנית כושר שתתאים בדיוק לצרכים וליכולות שלכם.

אל תעשו מה שכולם עושים

בהמשך לטיפ הקודם, חשוב להבין כי תרגילי כושר שונים מתאימים לסוגי אימון שונים, וכי הבנייה של האימון שלכם על פי הרצונות והצרכים שלכם, תסייע להשיג את המטרה באופן יעיל ומדויק. בנו לכם אימון שיתאים במיוחד עבורכם.

אל תזלזלו בטכניקה

כל תרגיל וכל אימון, חשוב לבצע נכון ועל פי הדגשים המתאימים עבור אותו אימון, לא רק על מנת להשיג תוצאות מיטביות – אלא גם על מנת לשמור עליכם בטוחים מפני עומס רב על השרירים או תנוחות לא נוחות. מאמני הכושר, ילוו אתכם בביצוע תרגילי הכושר בדרך הנכונה. גם אם השינוי הוא קטן וכמעט בלתי מורגש (כמו למשל להכניס את הבטן במהלך ביצוע התרגיל על מנת לתמוך בשרירי הגוו) – הקפידו לבצע כל תרגיל על פי ההוראות לפי מידת היכולת שלכם

אל תבחרו באימון כושר שאינו מתאים לכם

מכירים את אלה שרוכשים מנוי לחדר כושר אבל לא מגיעים אליו? באופן לא מפתיע, אם לא תעמדו בהתחייבויות שאתם לוקחים על עצמכם – לא תרזו ולא תשפרו את הבריאות או אורח החיים שלכם. על כן, חשוב שתתאימו את סוג האימון להעדפות האישיות שלכם, ליכולות ולזמן הפנוי שלכם, להשגת תוצאות מיטביות.

רשת מכוני הכושר EMS CLUB מציעה אימוני כושר יעילים במיוחד, בליווי מאמן כושר אישי ובשיטה הייחודית המשלבת אימון כושר עם גריית שרירים מבוקרת המפעילה מעל 10 קבוצות שרירים בו זמנית בשל היעילות הגבוהה של השיטה – תגלו כי מספיק אימון אחד של עשרים דקות בשבוע, לקבלת תוצאות מיטביות.

התקשרו כבר עכשיו 2338* , לקביעת אימון עם מאמן כושר אישי והתחילו גם אתם, לשמור על שגרת חיים בריאה ומאוזנת. לרשת צוות מאמני כושר אישיים מבאר שבע ועד נצרת עילית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *