תרגילים לחיזוק שרירי הליבה 

Ems Clubכושר0 Comments

טיפול בכאבי גב - אימון EMS

לא כולנו יודעים זאת, אבל שרירי הליבה נחשבים ממערכות השירים החשובות ביותר בגוף, אותן יש לפתח ולשמור עליהן עובדות ומאוזנות. שרירים אלה, תומכים בעמוד השדרה ומסייעים לשמור על גוף חזק וזקוף. למעשה, מדובר בשרירי הבטן, שרירי האלכסונים והגב.

בזמן שמבצעים בניית שריר ומתמקדים בעיקר בשרירי ליבה, תוך ביצוע תרגילים הכוללים חיזוק רצפת אגן, חיזוק הסרעפת, עבודה על עמוד השדרה והשריר הבטני – אפשר לתמוך בגוף, לחזק ולחטב אותו ולשמור על איזון ושיווי משקל.

תרגילים לחיזוק שרירי הליבה – ככה תעשו זאת נכון

כאשר רוצים לחזק את השרירים, אפשר לבצע פעילות גופנית פופולארית כמו פילאטיס, יוגה, אימון אירובי ואף לבחור מאמן כושר אישי שיעבוד עמכם על חיזוק ובניית שרירים. ובכל זאת, המגמה האחרונה הנוגעת לאיתור אימון כושר פרקטי יותר: חושפת כי אימון EMS הוא זה שיחזק את השרירים ויבנה אותם במהירות ובזמן קצר. הרבה יותר מהאימונים אותם הזכרנו קודם.

מה זה אימון EMS ?

אימון מסוג זה נחשב לבין שיטות האימון היעילות ביותר שהתגלו לאחרונה. השיטה כבר צברה פופולאריות בעולם, בעיקר בקרב אוכלוסייה שמונה אנשים אשר רוצים לחזק את שרירי החזה, הבטן, את רצועת הכתפיים ושאר שרירי ליבה.

אימון ems החל את דרכו כאשר ליווה אסטרונאוטים בחלל. השיטה פותחה על ידי נאס"א והיא נועדה לאזן את הגוף, להעביר פולסים לבניית שרירים (על ידי חליפה מיוחדת) ובכך לעבוד על שרירי הליבה. זאת באמצעות סדרה של תרגילים שמתבצעים בעזרה והנחייה של מאמן כושר אישי.

איך מתרגלים חיזוק שרירי ליבה?

על מנת להיעזר בשיטה כדי לחזק שרירים: עובדים על מרבית שרירי הגוף חיזוק הגב וחיזוק הצוואר ושרירי החזה, כאשר במהלך האימון לובש המתאמן חליפה מיוחד המותאמת לגוף. בזמן האימון והתרגילים שינתנו על ידי מאמן אישי – יועברו פולסים אל השריר ויעזרו לחיזוק הגוף. בכך אפשר לשחרר את הגוף, לאזן אותו, לחזק איברים, להיפטר מכאבים ולעבוד על זקיפות גב וחיזוק השלד.

EMS club מזמין אתכם לעבוד על השרירים החשובים ביותר בגוף, באמצעות אימון EMS שמאפשר לחזק את הגוף, לטפל בדלקות, לשקם גוף אחרי פציעה ולשחרר כאבים כרוניים. צלצלו עכשיו לקבוע אימון היכרות: 2338*

לרשת צוות של מאמני כושר אישיים בבאר שבע וברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *