7 תרגילים לחיטוב הגוף שאת חייבת לאמץ הקיץ

EMS clubכושר0 Comments

תרגילים לחיטוב הגוף

הקיץ הגיע וכמו בכל שנה, תרצי לבלות עם חברים ומשפחה בים, בבריכה ובנחלים בטבע. במיוחד בשבילך: 7 תרגילים פשוטים לחיטוב הגוף שיסייעו לך להיראות מדהים! שני תרגילים לחיטוב הירכיים והישבן, שני תרגילים לחיטוב הזרועות ושלושה תרגילי בטן. שיהיה לך קיץ נפלא!

שני תרגילים לחיטוב הירכיים והישבן

למראה רגליים חטובות ולישבן מוצק, בצעי את התרגיל הבא: קחי כיסא והניחי את אחת מכפות הרגליים בתנועה משוחררת, כאשר הרגל השנייה תהיה מונחת לפניה בפישוק. הרחיקי ככל הניתן בין הרגליים אך מבלי לאבד שווי משקל ותחושות נוחות. כעת יש להוריד את הברך האחורית לכיוון הרצפה וחזרה מעלה. לאחר 10-15 חזרות, בהתאם ליכולת, החליפי בין הרגליים. תרגיל טוב נוסף: שכבי על הצד כאשר רגל אחת נשארת ישרה צמודה לגוף ורגל אחת כפופה לפני הגוף. הרימי את הרגל הישרה מעלה עד לתחושת כיווץ ובצעי כ15-20 ניעות קטנות למעלה. לאחר מכן החליפי בין הרגליים.

ומה עם הזרועות?

לשם ביצוע התרגיל הראשון יש צורך בגומייה אותה תוכלי לרכוש בכל חנות ספורט. עמדי בעמידה זקופה, כאשר שתי כפות הרגליים דורכות על הגומייה. פשקי מעט את הרגליים ברוחב האגן, כאשר הברכיים והבטן משוכות מעט פנימה. כעת משכי את הגומייה כלפי מעלה, כאשר המפרקים נשארים צמודים לצלעות ואז ישרי את הידיים באיטיות, אך הקפידי לא לנעול את המפרקים. תוכל לעשות שני סטים של תרגיל זה ובכל סט עד 10 חזרות. התרגיל השני הוא בישיבת קרוס, כאשר הידיים מונחות מאחורי הגב. כעת כופפי את המפרקים וישרי אותם תוך כדי דחיפת הרצפה.

מי רוצה בטן חטובה?

לפניך 3 תרגילים פשוטים לבטן חטובה וסקסית. שכבי על מזרן האימונים, כאשר הרגליים צמודות לגוף ומופנות כלפי מעלה. הניעי את הרגליים לכיוון הרצפה (אך לא עד הסוף) הרימי אותן חזרה תוך ניתוק האגן מן המזרן. התרגיל השני: שכבי על הגב עם רגל אחת כפופה ורגל שנייה באוויר. נסי לטפס עם הידיים על הרגל הישרה כמה שתוכלי. תרגיל שלישי: שכבי על הגב בברכיים כפופות, ידיים מונחות על הבטן, כאשר המרפקים משוחררים על הרצפה. תוך כדי נשיפה, הכניסי את הבטן פנימה וכווצי את הישבן.

אם את מעוניינת באימון יותר כולל שגם חוסך זמן וגם מחטב ומחזק את כל הגוף בבת אחת, נסי את אימון EMS – אימון מהפכני של 20 דקות שבועיות בלבד ואת תוכנית האימונים מרכיב צוות מאמני הכושר בסניף תל אביב ובסניפים נוספים ברחבי הארץ.

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחצי כאן לתיאום אימון היכרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *