5 הניסים באימון EMS

Ems ClubEMS0 Comments

אימון EMS

אימון EMS הינו אימון פרקטי במיוחד שמפעיל כ-90% מהשרירים בו זמנית באופן נכון ומדויק. הטכנולוגיה המתקדמת, שנוצרה במקור על ידי נאס"א, מאפשרת לנו להתאמן 20 דקות בשבוע ולקבל תוצאות מרשימות. בכך היא חסכונית מאוד בזמן, וזוהי נקודה חשובה במאה ה-21. האימון הינו אימון אישי המותאם למצב הגופני של המתאמן, וכך יכול לעזור לו להתגבר על סוגיות פרטניות מהן הוא סובל. האימון משפר את קצב חילוף החומרים, מחזק את השרירים העוטפים את השלד ובכך מעלים כאבי גב, ממצק את העור, תורם לחיזוק רצפת אגן, אי ספיקת לב ולחץ דם גבוה.

1. שימוש לצרכים פיזיותרפיים

השיטה פותחה במקור על מנת לעזור לאסטרונאוטים לשמור על פעילות גופנית והפעלת שרירים בזמן היותם בחלל החיצון ולמנוע ניוון שרירים. טכניקת השימוש בפולסים באימון EMS משמשת גם לטיפולים  פיזיותרפיים, לרבות לצורך שיקום שרירים ופציעות שונות הקשורות לשלד, מפרקים, עצמות, רצועות ושרירים. האפשרות לקבוע את עצימות הפולסים לכל קבוצת שריר בנפרד במהלך האימון מאפשרת לתפעל קבוצות שרירים מסוימות ולהקל על סוגיות גופניות מעיקות.

2. הגברת קצב חילוף החומרים

אימון EMS מעלה את קצב חילוף החומרים של הגוף הן במנוחה (BMR) והן כמובן במהלך האימון עצמו. אימוני כוח עוזרים לבניית שריר, ובפרט אימון עוצמתי ומקיף כגון אימון בEMS club, שמוביל בתורו לשיפור חילוף החומרים גם כאשר הגוף לא מבצע פעילות כלל. כך אנו שורפים יותר קלוריות ושומנים גם במנוחה ומזרזים את תהליך החיטוב והירידה במשקל.

3. שיפור המראה הכללי

מעבר להורדה באחוז השומן, חיטוב ובניית שריר, אימון ב EMS club יכול לשפר את המראה הכללי של הגוף על ידי מיצוק עור והעלמת עור עודף. זוהי בעיה נפוצה בקרב אנשים רבים באוכלוסייה, ובפרט לאחר תהליך ממושך של ירידה משמעותית במשקל.

4. EMS וכאבי גב

הוכח באופן מחקרי שאימוני EMS מקלים רבות בפרט על כאבי גב, אשר הופכים כיום ליותר ויותר שכיחים באוכלוסייה בעקבות ישיבה ממושכת ויציבה לא תקינה. מתאמנים ב EMS club מלינים פחות על כאבי גב וגם אם כן – בעוצמה נמוכה. ההקלה בכאבי הגב נכונה גם לזמן האימון וגם לאחריו.

5. שיפור בתפקוד הלבבי

נמצא שאימון EMS בעזרת מאמן כושר אישי עוזר לתפקוד התקין של שריר הלב, ובפרט במצבים של אי ספיקת לב, וכתוצאה מכך עוזר להשגת שיפור משמעותי בצריכת החמצן של איברי הגוף. האימון עוזר בנוסף גם להורדת לחץ הדם, וזהו בהחלט יתרון חשוב. פעילות גופנית מאומצת עוזרת באופן כללי לשיפור הסיבולת הלבבית ותפקודו התקין של הלב.

אם אתם מעוניינים לחוות את אחד מהניסים של אימון EMS, פנו אלינו כעת – וקבעו את האימון שלכם, בסניף הקרוב לביתכם: 2338*

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *