חיסכון בזמן – EMS club

אורח החיים המודרני הופך יותר ויותר מהיר, משאב הזמן הפך יקר מפז, אנו עומדים בפני ריבוי המשימות שהולך וגדל וסך כל המחויבויות שלנו נמצא במגמת עלייה. לצד כל זאת, אנו שואפים לשמור על אורח חיים בריא ומאוזן על מנת שהגוף והנפש שלנו יעמדו אל מול האתגרים שהחיים מציבים. אותה שאיפה מתרגמת לחיפוש אחר שיטות אימון יעילות התואמות את המציאות בה אנו חיים. אחת משיטות האימון הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות היא שיטת ה- EMS -Electric Muscle Stimulation גירוי שרירים חשמלי. אימון קצר בשיטה זו בפרק זמן מזערי ממש של 20 דקות בלבד, מאפשר אימון שלם המפעיל מעל 90% משרירי השלד בו זמנית, אינו מפעיל לחץ על המפרקים , אפקטיבי ומוכח מחקרית. אימון ברשת  EMS clubמתבצע פעם אחת בשבוע ומיועד בדיוק לאנשים עסוקים או לאנשים שרוצים לראות תוצאות מהירות ושאינם יכולים להקדיש זמן רב מדי לפעילות גופנית.במהלך האימון מבצע המאמן עם המתאמן סידרה של תרגילים המפעילים את מרבית השרירים בגוף תוך שימוש במכשיר האימון המתוחכם. כך שבפועל אימון כוח קונבנציונאלי של כ 4 שעות  מתורגם לאימון של 20 דקות .

הטכנולוגיה המובילה בעולם בשירות האימון הגופני

 EMS Electric Muscle Stimulation היא שיטת אימון המבוססת על גירוי חשמלי של השרירים. השיטה נוצרה עבור אסטרונאוטים של נאס"א שלא יכלו להפעיל את השרירים מפאת כוח הכבידה. בשל כך נוצרה טכנולוגיה המאפשרת להפעיל את השרירים על ידי התערבות חיצונית. EMS club עושה שימוש במכשור המתקדם של חברת miha bodytec החברה המובילה באירופה בתחום ומוצריה מאושרים על ידי ה- FDA האמריקאי. מכשירי האימון ב EMS club  מופעלים בטכנולוגיית red right, טכנולוגיה זו היא פרי פיתוח של מחקר רב שנים בתחום חקר גוף האדם, מחקרים אשר נערכו במעבדות miha bodytec  בגרמניה, מראים כי תדר זה, מתאים את עצמו לביומכניקה של גוף האדם ויוצר אפקט מוגבר באזורים בהם הוא פועל . האימון ברשת EMS club נעשה באמצעות חליפה מיוחדת שאותה ניתן להתאימה באופן מדויק לכל גוף. המתאמן מגיע למרכז האימון, לובש את החליפה המיוחדת ומבצע תרגילי כושר שנותן לו מאמן הכושר האישי. המאמן המלווה את האימון מזין את הנתונים אל תוך מערכת ממוחשבת שבה הם נשמרים לצורך מעקב. לאחר שהמערכת מעודכנת בפרטי המתאמן האימון מתחיל. EMS מאפשרת אימון פרטני המותאם בדיוק לרמת הכושר של המתאמן

אימון אישי מותאם

ברשת EMS club ערים לכך שלכל אדם יש מטרות שונות, לפיכך שיטת אימון נבנית על פי המטרות והצרכים של הלקוח ובליווי מאמן אישי צמוד. האימון מותאם רובו ככולו למצבו הפיזיולוגי של המתאמן. אימון ברשת EMS club מתאים לכל רמות הכושר ומומלץ מאוד גם לאנשים שמעולם לא התאמנו. אימון ברשת EMS club במהותו הוא אימון קצר של כ 20 דקות פעם בשבוע. הוא אימון מהיר ואפקטיבי במיוחד. שיטה זו מתאימה גם לאנשים שלא אוהבים לעשות פעילות גופנית או נרתעים ממנה. האימון מומלץ גם לאלו שנרתעים ממכוני כושר או ממסגרות אימון מרובות משתתפים וזאת משום שמדובר באימון פרסונאלי, יחד עם מאמן שמלווה את המתאמן לאורך כל הדרך. המתאמן באמצעות המאמן מגדיר את המטרות והצרכים, בניית שריר וחיטוב, הרזיה והצרת היקפים או לחילופין חיזוק מערכת השרירים התומכת בשלד לצורך מניעת כאבי גב. היתרונות של אימון גופני אישי הוכחו כיעילים ביותר להתאמת אופי האימון ועצימותו בהתאמה לצרכי הלקוח.