לא אוהב התעמלות בוקר? 5 טיפים שיתנו לך מוטיבציה

EMS clubכושר0 Comments

ems club

בין אם אנחנו טיפוסים של בוקר או ינשופי לילה, כל אחד מאיתנו מתחיל את הבוקר באיזושהי נקודה והבוקר של כל אחד מאיתנו נראה אחרת לגמרי. חלק מאיתנו קופצים על הטלפון ונשאבים לתוך הפייסבוק, חלק על המחשב לבדוק את המיילים, יש כאלה שמתיישבים לארוחת בוקר עשירה, כאלה שיוצאים לרוץ וכאלה שרצים אחרי הילדים להתלבש. יש מיליון ואחת דרכים להתחיל את הבוקר.
כולם מסכימים שפעילות פיזית היא דרך נהדרת להתחיל את הבוקר, היא משנה את המצב רוח שלנו לאורך כל היום וגורמת לנו להרגיש חזקים, בריאים ומוצלחים. אבל, בינינו, למי יש כוח לקום כל כך מוקדם לצאת לריצה? ״קר״, ״ישנתי מאוחר״, ״התינוק לא ישן כל הלילה״, ״בערב יותר טוב להתאמן״, כל אלה הם תירוצים שאנחנו מספרים לעצמנו בגלל שאין לנו מוטיבציה לקום בבוקר.

אז הנה לכם 5 טיפים שיכולים לעזור ולתת מוטיבציה להתחיל בשגרה של התעמלות בוקר:

1) להכין דברים מראש

זהו מרכיב קריטי. אחד הדברים הכי קשים כשקמים מוקדם בבוקר הוא לארגן את הדברים הטכניים, לחפש שעה וחצי את מכנסי הריצה, האוזניות הלכו לאיבוד, צריך לשטוף את הבקבוק. מעייף!
לילה לפני כדאי לסדר את בגדי הריצה מקופלים על השידה ליד המיטה, להניח לידם את נעלי הספורט והגרביים, את הבקבוק והאוזניות להכין על השולחן במטבח. שהכל יהיה בהישג יד ושנהיה מוכנים לצאת מהבית תוך כמה דקות.

2) לישון טוב בלילה

להרבה מאיתנו קשה להירדם לפני 11 בלילה אבל ככל שנישן יותר, ככה יהיה לנו יותר כוח לקום בשעות כמו 5-6 בבוקר. זה בהחלט קשה מאוד שתהיה לנו מוטיבציה אם ישנו רק שש שעות בלילה, שמונה שעות שינה לפחות נחוצות כדי שנקום מוקדם בבוקר עם מוטיבציה לפעילות.

3) למצוא מישהו לרוץ איתו

למצוא שותף להתעמלות בוקר זה אחד הדברים הנהדרים, לא רק שזה מקל עלינו את המאבק בבוקר לקום מהמיטה ולצאת להתעמלות אלא נותן לנו חברה נעימה במהלך הפעילות. הזמן עובר הרבה יותר מהר לעומת הזמן שבו אנחנו עושים פעילות לבד.

4) לתגמל את עצמנו

לדוגמה, יש כאלה שחייבים את מנת הקפאין שלהם בבוקר. רצוי לשמור את כוס הקפה לאחרי ההתעמלות, זה יתן תחושה של הישג כשיושבים ונהנים מכוס קפה טובה אחרי פעילות פיזית קשה.
דוגמה נוספת, יש כאלה שאוהבים ארוחת בוקר טובה ומלאה אחרי התעמלות בוקר, אז מדי פעם להתפנק בארוחת בוקר בבית קפה יכול להיות תגמול נהדר.

5) להירשם לשיעורים או פעילויות

הרשמה לשיעור מוקדם בבוקר תתן לנו הרגשה של מחוייבות, הכסף ששילמנו, המאמן, החברים לשיעור, כולם מחכים לנו שם. כיום מוצע מגוון רחב של פעילויות כך שאנחנו יכולים בקלות למצוא פעילות שאנחנו מתחברים אליה, יש פעילויות המועברות באופן פרטני או בחדר כושר כמו: יוגה, זומבה, TRX וגם שיטת האימון המהפכנית EMS.

אימון EMS לוקח רק 20 דקות, פעם בשבוע והוא שווה ערך ל-4 אימונים בחדר כושר.

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

לרשת EMS club יש צוות של מאמני כושר אישיים בחיפה, וברחבי הארץ שיבנו תוכנית המותאמת לכם.

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *