ממלתחה חדשה ועד פעילות גופנית – מכינים את עצמנו ל-1.9!

EMS clubבריאות, תזונה0 Comments

אימון EMS

 

לא משנה באיזה שלב אתם בחיים שלכם – הראשון בספטמבר הוא תאריך ששמים אליו לב. אם אתם הורים שמלווים את ילדיהם לבית הספר או לגן, סביר להניח שאתם נושמים לרווחה אחרי קיץ עמוס פעילות גופנית, שהיה הכל מלבד "חופש גדול". אם אתם צעירים, אתם מתרגשים לחזור לבית הספר, לתיכון, או לחילופין לשנה הראשונה מבלי שתהיה לכם כל מחויבות על הראש בתאריך זה. ואם אתם רווקים צעירים, רוב הסיכויים שהראשון בספטמבר משמח אתכם פשוט מפני שמשמעותו היא שהרבה פחות עמוס ברחובות, בקניונים ובעיקר בכבישים.

הראשון בספטמבר מביא אתו תחושה של שינוי. למרות שהשנה החגים מתחילים בכלל רק בחודש אוקטובר, ספטמבר מרגיש כמו ראש השנה, כמו התחלה חדשה, כמו פתיחה של משהו מרגש ואחר, וכנראה גם בפרידה מהקיץ שמתחיל להסתיים ומפנה את מקומו אל הסתיו. אז איך אתם תוכלו להכין את עצמכם למעבר הזה? איך תהיו הגרסה הכי טובה של עצמכם?

  • קונים מלתחה חדשה – שלטי החוצות מכל חנות מצהירים "סוף עונה!", המחירים יורדים ואחוזי ההנחה עולים. זו התקופה המושלמת להכנס אל חנויות הגדים והנעליים ולרכוש לעצמכם מלתחה חדשה לחלוטין. רוב בגדי הקיץ שתקנו ישמשו אתכם לפחות עד נובמבר (במיוחד אם אתם גרים באזור המרכז או בדרום החם) וכך גם יהיו לכם פריטים חדשים בזול שמוכנים כבר לאביב הבא!
  • עושים ניקיון סתיו בבית – כולם מכירים את ניקיון האביב המפורסם, הידוע בתור "בהלת החמץ" בפסח, אבל למה לא להפוך את האירוע הזה לאירוע חצי שנתי ולנקות גם לפני הסתיו? במהלך הקיץ מצטבר אבק רב בכל מקום, מבלי הגשם שישטוף אותו ולכן תחילת הסתיו זו תקופה נהדרת לנקות, לקרצף קירות חיצוניים, לשלוח את הרכב לשטיפה יסודית, לפנות מהארונות את כל מה שלא צריך (הרי צריך לפנות מקום למלתחה החדשה מהסעיף הקודם, לא?) ולהרגיש מצוחצחים לקראת השנה החדשה.
  • נפטרים מהרגלים לא בריאים – לא, זה לא אומר לזרוק את כל השוקולד מהבית (רעיון טוב, בגדול, אבל לא ממש בר ביצוע) אבל זה כן אומר שכדאי לשנות קצת הרגלים שלא עושים לנו טוב. לשתות פחות מיצים ומשקאות מוגזים (כן, זה אומר מספיק עם האייס-קפה או הבירה בים), לאכול יותר פירות ופחות חטיפים (תודו שאין על פירות הקיץ), לעשן קצת פחות (מי בכלל יכול להדליק סיגריה בחום הזה?) ואולי לנסות להיות קצת יותר מסודרים ואחראים על הסביבה (כן, זה אומר להשתמש במיחזורית הקרובה למקום מגוריכם).
  • מחזירים פעילות גופנית לחיים – סביר להניח, אם אתם כמו רוב האנשים, שלפני הקיץ שמרתם על תזונה נכונה, רציתם להתחטב לקראת הבילוי בים, ולקראת סוף הקיץ נכנעתם לפיתוי הארטיקים, האבטיח, הבירות וכו', והכרס הקטנה שחשבתם שהיא נחלת העבר כבר חזרה. למרות שהבטחתם לעצמכם להתמיד באימונים, בהליכות או במכון הכושר, החום בחוץ ייאש אתכם והעדפתם להשאר במזגן. אז עכשיו זה הזמן לחזור לשגרה! מזג האוויר בחוץ הרבה יותר נעים וברוח ההתחלות החדשות מומלץ להוסיף שגרת אימונים חדשה לחיים שלכם. אם גם אתם קצת לחוצים בזמן (למשל, אם אתם ההורים מהפסקה הראשונה שצריכים לעטוף 30 מחברות לפני תחילת שנת הלימודים), תדעו שגם 20 דקות שבועיות של אימון יכולות לעשות את כל ההבדל, עם אימון EMS ייחודי שמחליף שעות בחדר הכושר!
רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *