איך אימון ב – EMS CLUB מסייע לכאבי ברכיים?

Ems ClubEMS, בריאות2 Comments

כיצד אימון EMS משפיע על כאבי ברכיים

כאבי ברכיים הם מהתלונות הבריאותיות הנפוצות. רבים מאתנו סובלים מכאבי ברכיים חולפים – או אף מכאבי ברכיים כרוניים. כאבי ברכיים עשויים להתעורר כתוצאה מחבלה פיזית, בעיה מכנית / מבנית, דלקות מקומיות, ועוד.

במקרה של כאבי ברכיים, לא אחת הבחירה בפעילות גופנית מתאימה, משפרת את תנועתיות המפרק ומאפשרת שמירה על איכות חיים גבוהה יותר. אימון גופני ברשת EMS club המאפשר פעילות גופנית במינימום עומס על השרירים והמפרקים, הוא לא פעם הבחירה היעילה והנכונה ביותר – במיוחד עבור מי שסובלים מכאבי ברכיים. עוד על כאבי ברכיים ועל אימון בשיטת EMS club המסייע להתמודדות – לפניכם.

כאבי ברכיים – שכיח ומשפיע על שגרת החיים

כאבי ברכיים הם נפוצים על רקע בעיות מבניות, חבלות או מצבים בריאותיים שונים. מבנה הברך הוא מבנה מורכב המכיל שרירים, עצמות, סחוסים, רצועות, גידים ועוד. מהסיבות הנפוצות לכאבי ברכיים, ניתן למנות למשל:

  • בעיות מבנית / מכאנית, כמו תזוזה של פיקת הברך ממקומה (פריקת פיקת הברך)
  • מכות וחבלות באזור הברך הפגיע, כמו למשל חבלות הגורמות לקרעים בגידים או בשרירים
  • דלקת מפרקים
  • מחלות שגרוניות
  • דלקות זיהומיות מקומיות
  • ועוד

כאבי ברכיים עשויים להיות אקוטיים (חריפים אך חולפים), או כרוניים. בכל מקרה, כאבי ברכיים משפיעים על טווח התנועה של המפרק ועל היכולת הפיזית, הגמישות, התנועתיות ואורח החיים.

על כאבי ברכיים ועל אימון גופני

לא אחת, כאבי ברכיים נדרשים להליך של פיזיותרפיה וגם במקרה שבוחרים בשגרת אימונים גופניים – חשוב לבחור באימון גופני שלא יצור עומס על המפרקים ועלול להזיק לברך הפגועה או יעמיס על המבנה השברירי שלה. אימון אינטנסיבי שאינו מותאם למצב הברך, עלול לפגוע בברך ולגרום הרבה יותר נזק מתועלת. אימון נכון לסובלים מכאבי ברכיים יהיה כזה המאפשר תנועה בטווח הנוח עבור המפרק והמאפשר התקדמות איטית ומפוקחת.

בשיטת האימון ברשת EMS club לא נעזרים במשקולות ואין לחץ על המפרקים, כך שאין סכנה ביצירת נזק באימון. האימונים נעשים באמצעות מאמן כושר אישי, עם גרייה חשמלית (Electric Muscle Stimulation) הפועלת על 10 קבוצות שרירים בו זמנית. מחקרים מצביעים על השפעת האימון על חילוף החומרים, על המשקל וממדי הגוף, על תפקוד מערכות הגוף השונות, וגם על תפקוד מערכת החיסון. אימון בשיטת EMS club הינו אימון אינטנסיבי המאפשר רק אימון אחד בשבוע, על פני 20 דקות בלבד, לקבלת תוצאות מיטביות. השילוב של גרייה חשמלית אל השריר ביחד עם פעילות גופנית מבוקרת אך נטולת עומסים מיותרים על השרירים, תאפשר שיפור בכאבי הברכיים, בתפקודי הגוף ועוד.

גם אם קיימות בעיות מולדות בברכיים או לחילופין נפצעתם במהלך אימון קונבנציונאלי, אתם עדיין יכולים להתאמן ברשת מכוני הכושר EMS club המציעה מסגרת אימונים בהדרכה מקצועית ואישית, המתוכננת בהתאמה למצב הגופני ולמטרות האימון. לאימון היכרות – צרו עימנו קשר עוד היום 2338*. לרשת צוות של מאמני כושר אישיים בראשון לציון וברחבי הארץ.

2 תגובות על “איך אימון ב – EMS CLUB מסייע לכאבי ברכיים?”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *