איזה אימון כדאי לשלב עם אימון EMS?

Ems Clubכושר0 Comments

שילוב אימון עם EMS

בשנים האחרונות, אנחנו רואים עוד ועוד מאמני ספורט מקצועיים המשלבים אימוני EMS בשגרת הפעילות הגופנית שהם מנחים, בשל היתרונות הגדולים, יכולת המיקוד בקבוצות שרירים, והערכים המוספים שיש לאימוני EMS בשילוב עם צורות אימון שונות. דיברנו רבות על שיטת האימונים של EMS club כשיטה מתאימה במיוחד ללוח הזמנים הצפוף המאפיין את החיים שלנו במאה ה – 21, עם אימון אחד בשבוע בלבד, שגם הוא קצר יחסית (רק כעשרים דקות), ואשר לו השפעה מרחיקת לכת, גם על המשקל, חילוף החומרים, והדיאטה – וגם על הבריאות והתפקודים הגופניים.

הפעם, דווקא נדבר על שילוב של טכנולוגיות אימון גופני מבית EMS club, עם שיטות אימון שונות. נבחן אילו סוגי אימון שונים ניתן לשלב עם אימונים ברשת EMS club, וכיצד השילוב משפיע על אפקטיביות האימונים.

אימון שבועי קבוע ב – EMS club – יכול להיות שאתם פשוט לא צריכים יותר מזה

האימון בשיטת EMS club הוא אינטנסיבי וממוקד, ומאפשר לעבוד על 10 קבוצות השרירים באימון קצר שמותאם בדיוק ליכולות ולצרכים שלכם, ומונחה על ידי מאמן כושר אישי. במהלך האימונים, רק פעם אחת בשבוע, עשרים דקות בכל פעם, תראו שיפור מתמיד ביכולות. מתאמנים רבים מסתפקים באימון השבועי שלהם ב – EMS club, ונהנים מתוצאות נפלאות. אין מניעה לשלב אימוני EMS עם אימונים מכל סוג אחר, בעיקר עבור ספורטאים, מתעמלים מקצועיים, מי שמעוניינים מלכתחילה להוסיף אימון ב – EMS club לשגרת האימונים הקבועה שלהם, או מי שיש להם קבוצות שרירים הנדרשות להפעלה ממוקדת.

אילו שיטות אימון משלימות את האימונים ב – EMS club?

הפעילות הגופנית ב – EMS club עשויה לספק לכם את כל מה שתצטרכו על מנת לשפר את הבריאות והכושר – אולם אם אתם מחפשים יותר אימונים גופניים, תוכלו לשלב את האימון עם כמעט כל סוג אחר של אימונים שאתם אוהבים, הנה כמה דוגמאות:

אימונים ב – EMS club בשילוב אימוני כוח והרמת משקולות – התוצאה עשויה להיות מופלאה, עם אימון EMS ממוקד לשיפור התפוקה של קבוצות שרירים, לצד עבודת עיצוב הגוף ובניית שרירים באמצעות משקולות. חשוב לציין, כי השילוב של אימוני EMS לצד אימוני כוח הוא יעיל, מפני שאימוני EMS אינם מעמיסים על השרירים או העצמות.

אימוני סיבולת לב ריאה בשילוב אימוני EMS club – האימונים בשיטת EMS club מאפשרים חיטוב וחיזוק של השרירים – אולם הם חסרים את ההיבטים של שיפור סיבולת לב ריאה, ועל כן שילוב מושכל של אימוני EMS עם הליכה, שחייה, ריצה, או דיווש באופניים – יאפשרו למתאמנים ליהנות מכל העולמות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו, למכון הכושר EMS club, לקביעת אימון ראשון – אל תשכחו לספר לנו על שאר האימונים שאתם מקפידים לבצע, כדי שנוכל להתאים לכם את האימון המושלם עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *