כאבי ברכיים, טיפול שחייבים להכיר

Ems Clubבריאות0 Comments

כאבי ברכיים היא בעיה שקורית לא מעט, זאת בשל סיבות שונות החל מעומס שנוצר על הברכיים, עד לבעיות ברצועות ובגידים, כמו גם בשל דלקות או חבלה, בעיות מכניות כמו פריקה של הפיקה, נעילה של הברך, או מכה ישירה אשר פוגעת במינסקוס או ברקמות.

הברכיים שלנו, הן אלה שמניעות את הרגליים והן אחראיות על תפקוד יום יומי וביצוע פעילויות כמו: ריצה, הליכה, ישיבה ואפילו מנוחה. אם אתם סובלים מכאבי ברכיים, חשוב שמלבד הטיפול ברפואה המסורתית והמתקדמת, תבצעו פעילות שמטרתה לשחרר את הברכיים, לחזק את השרירים ולבנות מחדש את העצם.

אבל מה סוג האימון שמתאים לפתרון כאבים? הנה כול הפרטים החשובים:

הברכיים שלנו מורכבות מרצועות צולבות קדמיות ואחוריות, מרצועות קולטרליות וגידים, כמו גם מקוודריספס וגיד הפטלה אשר מקבעים את הפיקה של הברך. אם ישנן בעיות וכאבים – רצוי לשלב עם הטיפול הקונבנציונלי גם אימון EMS אשר תורם מאד לחיזוק השרירים, במיוחד הגדלה וחיזוק שריר ארבע ראשי המשפיע ישירות על הברך ולבנייה וחיזוק עצמות השלד, תוך עבודה לשמירה על גוף חזק ובריא.

מה צריך לדעת על אימון EMS?

אימון מסוג זה נעשה באמצעות סיוע של מאמן כושר אישי. מטרת האימון ודרך האימון נבנית על פי הצרכים של המתאמן, בעוד שהוא מותאם עבור כול צורך פיזי כזה או אחר.

האימון פועל בעזרת פולס חשמלי וחליפה מיוחדת, אותה ניתן להתאים באופן מדויק לכל גוף. המתאמן אשר סובל מכאבי ברכיים מגיע למרכז האימון, לובש את החליפה  ומבצע תרגילי כושר וחיזוק עם הדרכה של מאמן כושר אישי.

שיטת האימון מגיעה אלינו ממעבדות של חברת נאס"א אשר פיתחה חליפות אימון עבור אסטרונאוטים. החליפות נועדו עבור חיזוק הגוף ועבודה כנגד משקל. בכך רבים מטפלים בכאבים, משחררים את הגוף, מחזקים את השלד ובה בעת מבצעים בניית שריר וחיטוב, הרזיה והצרת היקפים. והכול על פי צרכי המתאמן.

כדי לדעת יותר על שיטת EMS, אפשר ליצור קשר עם המאמנים של EMS club . מכון הכושר המתמקד באימונים לטיפול בכאבי ברכיים. האימון מותאם עבור מתאמנים אשר רוצים לחזק את הגוף, לטפל בדלקות, לשקם את הגוף אחרי פציעות ולשחרר כאבים כרוניים.

לרשת צוות של מאמני כושר אישיים בראשון לציון ובערים נוספות ברחבי הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *