איך להתחיל אורח חיים בריא ב-2016 – הצ'קליסט האולטימטיבי!

EMS clubבריאות, כושר0 Comments

ב-2016 מתחילים לחיות בריא

אי אפשר להכחיש שאנחנו כעם מאד אוהבים את המנהגים האמריקאים. אמנם אנחנו קשורים לזהות הישראלית שלנו כמו ילד עם שמיכת הביטחון שלו, אבל בפועל, השפה החליפה את "אלוהים ישמור" ב-"OMG", ואת העוף והאורז הביתיים החליפו ההמבורגר וצ'יפס. וזו רק ההתחלה.

אנחנו לא מתלוננים, להפך. אנחנו אומרים- אם כבר אמריקאים, אז למה לא לקחת מהם דווקא מנהגים חיובים של אורח חיים בריא, כאלה שיכולים לקדם אותנו? מדי שנה, עם סיום השנה האזרחית, בוחרים האמריקאים ליצור רשימה הנקראת "New year's resolutions" ובתרגום חופשי – החלטות לכבוד השנה החדשה. אז כשאנחנו במרחק פסיעה קלה משנת 2016, בואו גם אנחנו נחליט כמה החלטות שיכולות לסגל לנו אורח חיים בריא יותר ולשנות לנו את השנה הבאה!

  השנה נשתה יותר מים

אנחנו תמיד קוראים על כמה מים זה חשוב ושצריך להקפיד לשתות, אבל מי מאתנו באמת שם לב לכמה מים הוא שותה? השנה נעשה שינוי. מדי בוקר פותחים את היום עם כוס מים גדולה ומרעננת, ומתחילים לספור כוסות במהלך היום. 8 כוסות לכל הפחות, 12 אם אתם ממש מחויבים למטרה. אתם תרגישו נמרצים יותר, עור הפנים שלכם יזהר ותראו שקל לכם יותר לרדת במשקל. זו הבטחה!

 השנה נשנה את המחשבה

אנחנו כל כך רגילים לפחד, לדאוג, להילחץ ממה שעתיד לבוא, להתחרט על מה שכבר קרה, ואנחנו שוכחים את הדבר הכי פשוט שיש – לחשוב טוב. אם הסרט "צלילי המוזיקה" לימד אותנו משהו (מלבד שלהיות אמא ל-7 ילדים זה קשה!) זה שאם מתחילים למנות את הדברים הכי אהובים עלינו, פתאום מרגישים קצת פחות רע…

 השנה נקפיד על התזונה שלנו

כן, אנחנו אומרים את זה כל שנה, ובסוף זוללים כאילו אין מחר, אז אולי השנה ננסה לפעול בצורה חכמה, לבחור שינוי תזונתי אחד ולדבוק בו לאורך כל השנה, למשל- מדי בוקר סלט ירקות כארוחת בוקר, להתחיל לאפות שניצלים במקום לטגן, להיגמל כליל מכל המשקאות הממותקים ולעבור למים ותה בלבד וכו'. בחרו הרגל תזונתי אחד משמעותי, ודבקו בו.

 השנה ננוח יותר

כבר דברנו על כמה שהשינה חשובה לנו לגוף והיא חלק אינטגרלי מקיום אורח חיים בריא – אז השנה גם נפנים וניישם. שינה ארוכה, של 8 שעות מדי לילה, בחדר חשוך ומאוורר, בלי טלוויזיה, תעשה לכם פלאות ב-2016

 השנה נדאג גם לסביבה

פחות זיהום אוויר, בקבוקי פלסטיק למחזורית, שקיות בד במקום שקיות נייר, ומספיק עם כלים חד פעמיים- שינוי קטן אבל כזה שמבטיח שנשאיר עולם טוב יותר לילדים שלנו. לא שווה?

 השנה נגמל מהרגלים רעים

אנחנו כבר רגילים להטפות, אבל הפעם לא נאריך בדברים, אלא נאמר בפשטות – אלכוהול, סיגריות, שומן רווי וצריכת סוכר מוגברת – בואו נשאיר את ההרגלים הרעים האלה ב-2015!

 השנה נקפיד על פעילות גופנית קבועה

זה כנראה הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות בשביל לשמור על אורח חיים בריא. התעמלות סדירה מסייעת בעיכול ובירידה במשקל, ממלאת אתכם אנרגיה, מסייעת לכם לישון טוב יותר בלילה ואפילו עושה אתכם מאושרים יותר, פיזית! והיום אפילו לא צריך לפנות לזה יותר מדי זמן.
אימון EMS של 20 דקות בשבוע יכול להחליף 4 אימוני כושר רגילים, לחסוך לכם זמן ולהפוך את 2016 למושלמת!

 

איך להתחיל אורח חיים בריא ב-2016 - הצ'קליסט האולטימטיבי!

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרותלרשת EMS club צוות מאמני כושר אישיים בסניף נתניה ובעוד סניפים ברחבי הארץ.

 

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *