קמים מהספה – איך להכנס לכושר במהירות?

EMS clubבריאות, כושר0 Comments

איך להיכנס במהירות לכושר באימון ems

כשאנשים שלא רגילים להתאמן מחליטים לשנות את אורח חייהם מן הקצה אל הקצה ולהכנס לכושר, זה בדרך כלל כי קרה משהו משמעותי אצלם בחיים. זה יכול להיות חבר או בן משפחה יקר שעבר אירוע בריאותי מפחיד שנבע מכושר גופני לקוי, זה יכול להיות משבר פנימי גדול של חוסר שלמות עם הגוף שלנו, וזה גם יכול להיות שנמאס לנו שהרוכסן בג'ינס לא נסגר או שצריך לעצור ולהתנשף אחרי 5 מדרגות. אם אתם שייכים לאחת הקבוצות ורוצים לשנות את אורח החיים שלכם אבל אין לכם מושג מה לעשות, בואו תלמדו איך להכנס לכושר במהירות!

קודם כל – תיאום ציפיות
בואו נתחיל מדיסקליימר לא נעים – "מהירות" זה מושג יחסי, וכשאנחנו מדברים על להכנס לכושר במהירות אנחנו לא מדברים על לקבל גוף של ז'אן קלוד ואן דאם וחוזק של סופרמן תוך שבוע. מומלץ להתחיל קודם כל בהנמכת ציפיות ובהבנה שתהליך כזה של שינוי אורח חיים, למידת הרגלים חדשים וחיזוק הגוף הוא תהליך שלוקח זמן, אבל לגמרי שווה את זה. כל עוד אתם מחויבים לתהליך, מעוניינים בשינוי אמיתי ומוכנים לעשות מה שיידרש מכם – אתם תצליחו. ללא כל ספק. אז אחרי שאמרנו את זה – מתחילים.

קבלת הבחירות הנכונות לכם
הדבר החשוב ביותר בלסגל לעצמכם אורח חיים בריא וכושר גופני טוב יותר, זה לשמור על מטרות ריאליות תוך כדי שאתם בוחרים את הבחירות שמתאימות לכם. נכון, אימוני קיק בוקסינג למשל הם אימונים טובים, מחזקים, מכניסים לכושר ומפתחים סיבולת לב ריאה, אבל יש המון אנשים שפשוט לא מתחברים לזה. לא נהנים מהפעילות ולא מבינים את הקטע. אם אתם מהאנשים האלה, אין סיבה שתבחרו בקיק בוקסינג, למרות שהוא אימון מצוין, כי אתם פשוט לא תתמידו בו. כדי להתמיד ובאמת לשנות הרגלים – אתם צריכים לבוא עם תשוקה והנאה. בחרו את סוג האימון אליו אתם מתחברים, בין אם זה הליכות מהירות או ריצות ברחבי השכונה, שחייה, אימוני זומבה או כל דבר אחר שעושה לכם טוב (או לפחות לא עושה לכם ממש רע).;

לא שוכחים את התזונה
ניתן להכנס לכושר רק על ידי אימון רציף וקבוע, אבל להתחטב או לבנות מסת שריר נכונה אי אפשר מבלי לשלב תזונה בריאה ומסודרת. אם כך, חשוב מאד לזכור לאכול משהו קטן כשעה לפני האימון (פרי, יוגורט, קערת קורנפלקס עם סיבים תזונתיים) ולאכול ארוחה מלאה כחצי שעה לאחר האימון. הארוחה של אחרי האימון חייבת לכלול חלבון (על מנת לבנות את השריר) ועליה לשלב גם פחמימות ושומנים. השתדלו לאכול מזון עתיר בוויטמינים ומינרלים כי הגוף זקוק להם במיוחד בתקופת אימון.

הדרגתיות היא מילת המפתח
רומא לא נבנתה ביום אחד, וגם לא הגוף שלנו. גם אם אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים להתחיל בשגרה של 6 אימונים בשבוע, בני שעתיים, האמת היא שאנחנו לא יכולים, וזה גם לא בריא עבורנו. את תוכנית האימונים יש לבנות בהדרגה, כאשר כל שבוע מוסיפים קצת. מומלץ להתחיל בשני אימונים בשבוע, בני 45 דקות ולאט לאט להעלות את הקצב והרמה. מצב אידיאלי לשימור יהיה מצב של 5 אימונים בשבוע (כאשר אתם מקפידים תמיד לקחת יומיים חופשיים מאימונים מדי שבוע) כאשר כל אימון הוא בן שעה המחולקת ל-20 דקות של חימום ותנועה של המפרקים, 30 דקות של האימון עצמו, ועשר דקות אחרונות של מתיחות לקראת הסוף. יתכן ולאט לאט תרגישו שזמן החימום והמתיחות מתקצר וזמן האימון מתגבר, הכל בהתאם ליכולות הגוף שלכם.
אימון הדרגתי מצוין, שלא מאמץ את הגוף ולא גורם לפציעות הוא אימון EMS. האימון עצמו דורש מכם רק 20 דקות בשבוע, כך שיתאים גם לאנשים עסוקים מאד שרוצים להעלות את רמת הכושר, והוא אימון גוף מלא שמבטיח חיזוק של כל השרירים ופיתוח סיבולת לב ריאה מצוינת!

 

רוצה לדעת איך אימון EMS יכול לעזור גם לך? לחץ כאן לתיאום אימון היכרות

אהבתם? יאללה שתפו...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *